S početkom svibnja Ludbreg uvodi javni linijski prijevoz koji će povezati grad i naselja bivše općine Ludbreg.
U prvoj fazi bit će uvedene probne vožnje testnog autobusa, dok se početkom sljedeće godine očekuje dolazak pet električnih autobusa nabavljenih kroz europski projekt. Ovim projektom stanovnicima bi se omogućila jedna veća pokretljivost, puno više susretanja i puno više potrošnje za sve one uslužne obrte koji rade na našem području jer to je sve jedna povezana cjelina.
- S obzirom da će autobusi funkcionirati, na način da redovito, svakih sat vremena voze između Ludbrega i već tad, nadamo se, između cijele bivše općine, dakle u pet linija povezat ćemo sva naselja na području bivše općine Ludbreg kroz koje će prolaziti autobusi, dolaziti do Ludbrega. Putnici će moći i presjedati i odlaziti na neka druga mjesta koja se danas čine potpuno nepovezivima. Trenutno recimo, doći iz Malog Bukovca do Hrženice, Vinograda Ludbreških ili do Bolfana, javnim prijevozom, odnosno autobusima izgleda kao da idete do Beča ili, ili do nekog drugog daljeg grada jer zapravo to je pa skoro nemoguće napraviti - rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić te dodao kako će javnim prijevozom zapravo omogućiti stanovnicima da se kreću cijeli dan.
- Sad ćete moći izabrati da idete doktoru u deset sati, pola jedanaest ili u četiri popodne. Dakle, grad će odjednom zapravo živjeti cijeli dan, bit će stalno kretanja i na taj način će se pokrenuti i nekakva unutarnja potrošačka priča. Pored toga, djeca će moći sama dolaziti na treninge, moći će ići u glazbenu školu popodne, što će osloboditi puno više vremena roditeljima, dedama i bakama. Sve su to zapravo velike stvari koje će se desiti s javnim prijevozom i na tom projektu radimo već jedno sedam, osam godina. U počecima je izgledao nestvaran, nezamisliv i bespotreban. Međutim, korona nam je pokazala koliko je ta mobilnost zapravo važna, koliko smo bez mobilnosti zarobljeni i zapravo nepokretni i uspjeli smo uz puno truda, puno lobiranja, puno, puno prijatelja i partnera koji su nam pomogli na tome putu, da smo ove godine uvršteni zapravo u pozivnu listu dvanaest gradova kojima će se omogućiti javni prijevoz, odnosno kupnja autobusa koji nisu jeftini. Jedan autobus kojega ćemo mi nabaviti košta oko 300 tisuća eura. Sad ćemo kroz europski projekt pokrenuti tu priču - kazao je Bilić te dodao kako u Varaždinskoj županiji jedino će uz Varaždin, Ludbreg imati javni prijevoz.
Sljedeći je korak, kako je najavio gradonačelnik, da se povežu ta dva javna prijevoza, ludbreški i varaždinski pogotovo uvažavajući činjenicu da će druge godine krenuti rekonstrukcija pruge, odnosno već krajem ove godine i cijele druge godine pruga prema Varaždinu će biti nefunkcionalna.
- Morat ćemo osigurati našim učenicima i svima onima koji imaju potrebu, za odlazak u Varaždin nekakav drugi oblik prijevoza, a to su upravo ovi gradski autobusi. Iskoristio bih priliku zahvaliti se i županu Varaždinske županije Anđelku Stričaku na velikoj pomoći u ovom projektu i Ministarstvu prometa jer bez pomoći ne bismo se uspjeli ugurati u cijelu ovu priču koja će promijeniti izgled našega grada i učiniti ga doista malim središtem ovoga dijela Podravine – istaknuo je gradonačelnik Bilić.