Do 15. studenog 2025. godine provodi se savjetovanje s javnošću povodom donošenja Odluke o izmjeni odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada.
Davatelj javne usluge TD Čistoća d.o.o., analiziralo je financijske pokazatelje za prethodnu poslovnu godinu te utvrdilo da je postojeća cijena obvezne minimalne javne usluge premala za pokriće svih troškova održavanja sustava gospodarenja otpadom. Nova predložena cijena obvezne minimalne javne usluge ovime se usklađuje s rastom minimalne plaće, stopom inflacije i rastom svih cijena, a naročito energenata i usluga obrade otpada kod ovlaštenih oporabitelja/zbrinjavatelja otpada. Grad Varaždin, da bi ublažio udar na standard kategorije kućanstvo, preuzima obvezu sufinanciranja cijene obvezne minimalne javne usluge za sve korisnike kategorije kućanstvo na području Grada Varaždina.
Cilj provođenja savjetovanja s javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom dokumenata, a radi dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanja zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina pod rednim brojem 44.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca, zaključno do 15. studenog 2025. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za gradnju i komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, 42000 Varaždin, s naznakom: „Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na Nacrt Odluke o izmjeni odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada" ili na e-mail adresu: pisarnica.komunal@varazdin.hr.
foto: arhiva