Izbornik
Izbornik
Zatvori
Tražilica
Search
Hrvatska i svijet

Online kupovina alkohola nakon 20 sati ide u potpunu zabranu? Planira se zabraniti i kupovina u trgovinama!

Autor: sjeverhr
Online kupovina alkohola nakon 20 sati ide u potpunu zabranu? Planira se zabraniti i kupovina u trgovinama!

Ministarstvo gospodarstva, predvođeno ministrom Antom Šušnjarom (DP), pripremilo je radni prijedlog izmjena Zakona o trgovini koji donosi jednu od najstrožih regulacija prodaje alkohola dosad , potpuno ukidanje online prodaje alkoholnih pića nakon 20 sati, prenosi Index.hr

Prema dokumentu koji je u rukama Indexa, nova pravila predviđaju da se putem interneta ne bi smjelo kupovati nikakva alkoholna pića – od piva i vina do žestokih pića – u razdoblju od 20:00 do 6:00 sati.

Ovakav prijedlog predstavlja veliki odmak od sadašnjeg zakonskog okvira. Trenutno važeći Zakon o trgovini alkohol ograničava isključivo u smislu zabrane prodaje maloljetnicima i obveznog isticanja upozorenja. Ne postoji nikakva vremenska zabrana, pa trgovine alkohol smiju prodavati tijekom cijelog radnog vremena.

Ako izmjene budu usvojene, zabrana bi bila ugrađena upravo u članak 11. zakona, čime bi online prodaja alkohola postala vremenski ograničena prvi put.

Novi nacrt ne staje samo na internetu. Gradovima i općinama ostavila bi se mogućnost da dodatno postrože pravila na svom području, uključujući i ograničavanje prodaje alkohola u fizičkim trgovinama. To znači da bi pojedine sredine mogle uvesti raniju zabranu od predviđenih 20 sati, ali i posebna ograničenja poput zabrane prodaje rashlađenih alkoholnih pića iz hladnjaka.

O takvoj mjeri govorilo se još u rujnu, kada je ministar Šušnjar najavio da bi nova pravila trebala stupiti na snagu prije sljedeće turističke sezone.

Ako se Vladin plan ostvari, Hrvatsku čeka najopsežnije zadiranje u regulaciju alkoholne prodaje u posljednjem desetljeću.

 

izvor: Index.hr

Podijeli članak:

Povezani članci

Izdvojeno

Najnovije

/
/
/
notification icon
Želite li primati najnovije vijesti sa Sjever.hr portala?