Izbornik
Izbornik
Zatvori
Tražilica
Search
Zagorje

Zagorje potvrđuje vodeću poziciju u kontinentalnom turizmu: Strani gosti nadmašili domaće, outdoor aktivnosti i aktivni odmor postaju HIT!

Autor: Ema Rukav
Zagorje potvrđuje vodeću poziciju u kontinentalnom turizmu: Strani gosti nadmašili domaće, outdoor aktivnosti i aktivni odmor postaju HIT!

Krapinsko-zagorska županija i ove je godine učvrstila status lidera kontinentalnog turizma, ostvarivši najbolje rezultate u svojoj povijesti. Broj stranih turista premašio je broj domaćih, čime se potvrdila kao atraktivna destinacija za međunarodne i susjedne goste.
 
Direktorica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Sanja Škrinjar detaljno je predstavila impresivne brojke i rezultate za 2024. godinu na konferenciji za medije.

Prema podacima, udio stranih turista u ukupnim dolascima iznosi 51,23 %, dok je kod noćenja taj broj 52,47 %. 

Porast dolazaka iznosi impresivnih 182,18 %, a noćenja 166 %. Takvi rezultati znatno nadmašuju nacionalni prosjek, što je dodatni dokaz kvalitete turističke ponude ako se usporede podaci od 2013 do sad.

Hoteli i dalje nose najveći dio turističkog prometa s 68,40 % ukupnih noćenja (253.719 noćenja), dok kampovi bilježe rast s 27.738 noćenja. Poseban porast vidljiv je u segmentu kuća za odmor i apartmana, zahvaljujući projektima poput „True Zagorje Home“. 

-Trenutno je u ovaj projekt uključeno 33 kuće, a profesionalne fotografije, ažurirani katalozi i ciljane kampanje doprinose njihovoj vidljivosti i atraktivnosti -  naglasila je Škrinjar.

Zagorje se sve više pozicionira kao destinacija za aktivni odmor. Projekt „Zagorje Outdoor“ obuhvatio je postavljanje i označavanje biciklističkih ruta diljem županije, a manifestacije poput GrandFondo Roonda u  Stubičkim Toplicama dodatno privlače ljubitelje sporta i prirode. 

-Ove godine, uključili smo se u aktivnosti Triathlon Cluba Rudolf Perešin, čime dodatno proširuje ponudu za sportske entuzijaste – istaknula je direktorica.

Gastro scena Zagorja ostaje neodoljiva.

-Program „Okusi Hrvatske tradicije“ uključuje 15 restorana, dok su se u Danima okusa Hrvatske tradicije uključila 11 objekata. Ove aktivnosti rezultirale su povećanim interesom i potvrdom o financijskoj potpori za buduće kampanje- objasnila je Škrinjar.

Kulturna ponuda također igra značajnu ulogu – Svetište Majke Božje Bistričke privuklo je 770 tisuća hodočasnika, što je porast od 3,55% u odnosu na 2023. godinu. 

-Osim toga, turistički promo film županije osvojio je čak 10 nagrada na domaćim i međunarodnim festivalima, dodatno promičući Zagorje kao atraktivnu destinaciju- dodala je direktorica turističke zajednice.

Županija trenutno radi na izradi plana upravljanja destinacijom, što će biti temelj za daljnji razvoj turizma. 

Direktorica Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, Sanja Škrinjar, ističe kako je ključ uspjeha uključivanje svih dionika u planiranje i provođenje aktivnosti.

-Ovakvi rezultati nisu slučajni. Suradnja, kvalitetna ponuda i jasna strategija čine razliku. Naša vizija je još bolja i održivija turistička budućnost -zaključila je Škrinjar.


 

Podijeli članak:

Povezani članci

Najnovije

/
/
notification icon
Želite li primati najnovije vijesti sa Sjever.hr portala?