Porasla je prodaja novih putničkih automobila u Hrvatskoj, i to od početka godine pa do kraja studenoga u odnosu na isto lanjsko razdoblje za 7,9 posto, prenosi index.hr.
U prvih 11 mjeseci ove godine u Hrvatskoj su prema tim podacima prodana 64.934 nova automobila, što je za 4.770 komada ili 7,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Najprodavanija marka u prvih 11 mjeseci je Škoda s 8.797 komada i tržišnim udjelom od 13,6 posto. Volkswagen je drugi s 8.000 prodanih automobila i udjelom na tržištu od 12,3 posto, a treći je Opel s 5.811 prodanih jedinica što mu je bilo dovoljno za nešto manje od devet posto tržišta.
Prema broju prodanih automobila i udjelu na tržištu slijede Renault, Suzuki, Toyota, Dacia, Hyundai i Kia, a listu prvih deset zaključuje Audi.
Najprodavaniji model u 11 mjeseci je Škoda Octavia, a slijede Volkswagen T-Cross, Opel Corsa, te Renault Clio.
Pogon na benzin ima 47,8 posto prodanih automobila u 11 ovogodišnjih mjeseci, dizelaša je 11,9 posto, hibrida 36,6 posto, s pogonom na plin 1,9 posto i električnih 1,8 posto.
Foto: Ilustracija