Podravka je proglašena proizvođačem godine, a Lino Lada Gold proizvod godine. Podravka je tako osvojila prestižne nagrade Zlatna košarica, a riječ je o nagradi koja je dodijeljena četvrtu godinu zaredom od strane specijaliziranog magazina za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC.
U Kristalnoj dvorani hotela Westin održana je dodjela nagrada najboljima među kojima se, u čak dvije od šest kategorija, našla Podravka. Odluku o uvrštenju i nagrađivanju za sve kategorije donio je posebno okupljeni panel stručnjaka i predstavnika strukovnih institucija na temelju dostavljenih prijava, dostupnih pokazatelja i provedenih analiza. U konkurenciji Proizvođača godine Podravka je svojim rekordnim poslovnim rezultatima u protekloj godini, unapređenjem materijalnih prava zaposlenika, razvojem i nadogradnjom brandova te osvajanjem brojnih priznanja tijekom 2018. godine još jednom potvrdila status lidera u FMCG industriji i zasluženo osvojila prvo mjesto.
Na temelju kvalitetne analize tržišta i okruženja, kroz Lino Lada brand prepoznat kao kvalitetan i pouzdan lansiran je novi proizvod, Lino Lada Gold. Čokoladni namaz sa sjeckanim lješnjacima upotpunio je asortiman Lino Lade i postavio Lino Lada brand za onaj s najvećim izborom okusa te ga ujedno učinio tržišnim liderom. Zahvaljujući ovim istaknutim ostvarenjima, Lino Lada Gold osvojila je Zlatnu košaricu u kategoriji Proizvoda godine i potvrdila status jednog od najuspješnijih lansiranja novog proizvoda.
KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE Osvajanje Zlatnih košarica u kategoriji Proizvođača godine i Proizvoda godine dodatna je potvrda Podravkinih ostvarenja u 2018. godini te potvrđuje liderski status Podravke kao kompanije i njene proizvode prepoznate kao kvalitetne i pouzdane. Zlatna košarica je priznanje koje se dodjeljuje za osobita ostvarenja tvrtki u protekloj godini te ukazuje na najbolje primjere poslovanja i tržišnog uspjeha predstavnika industrije.
Dodjeljuje se od 2016. godine od strane magazina za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. O najboljima iz sektora maloprodaje, proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje odlučuje žiri sastavljen od stručnjaka i predstavnika strukovnih institucija na temelju obrazloženja prijave te primjera i dokaza o uspjehu strategija i poslovnih politika. Ovogodišnji žiri činili su predstavnici Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske, Ekonomskog instituta Zagreb, Hauska&Partner, GfK, Deloittea, Focus ispitivanja tržišta, Hendala, Ipsosa, Ja TRGOVCA, Nielsena i Valicona.
www.sjever.hr 02.06.2019.