Now Reading:
Gradonačelnik Krapine Gregurović o Lepoglavskoj spojnici: Jako dobar projekt, ali ako povezujemo dva županijska središta, a izbjegavamo treće, onda to nije najbolje rješenje!!!
Full Article 2 minutes read

Gradonačelnik Krapine Gregurović o Lepoglavskoj spojnici: Jako dobar projekt, ali ako povezujemo dva županijska središta, a izbjegavamo treće, onda to nije najbolje rješenje!!!

Nova pružna trasa – Lepoglavska spojnica, odnosno nova pruga Lepoglava – Krapina, najvažniji je projekt za sjever Hrvatske, velika šansa za gospodarstvo, ali i za sve građane.

Njezina bi realizacija doprinijela razvitku teretnog i putničkog željezničkog prijevoza, a put vlakom od Varaždina do Zagreba trebao bi trajati svega 50 minuta. Razmatrano je devet varijanti trase, a kao najpovoljnija odabrana je ona koja će polaziti od Čakovca, preko Varaždina, Cerja Tužnog, Ivanca, Lepoglave, Peršavesi, Poznanovca i Bedekovčine, do Zaboka te dio od Zaboka preko Svetog Križa Začretja do Krapine.

– Smatram da je to jako dobra inicijativa, jako dobar projekt koji treba nastaviti. Ono s čime se osobno ne slažem je trasa koja je odabrana. Naime, ako povezujemo dva županijska središta, a izbjegavamo treće, onda to nije najbolje rješenje jer se ulažu izuzetno veliki novci u cijeli projekt. Ovaj dio Zagorja koji je gospodarski najjači, od Zaboka preko Začretja, Krapine pa prema Humu na Sutli trebalo bi onda na taj način i povezati, osobito s onim dijelom Hrvatske prema Varaždinu i Čakovcu koji čine okosnicu gospodarstva u Hrvatskoj, ako izuzmemo Zagreb – istaknuo je Gregurović.

Smatra da ako je već odabrana trasa koja je bila zadnja varijanta, možda je bolje da se išlo u rekonstrukciju postojeće pruge preko Zlatar Bistrice, Budinščine i dalje prema Varaždinu, što bi, prema njegovom mišljenju, bilo daleko jeftinije.

– Bilo je rečeno da je ova varijanta odabrana zbog toga jer je varijanta preko Krapine preskupa, iako je prema informacijama koje imam razlika samo 10 posto – kazao je Gregurović.

Podsjetimo, izgradnja Lepoglavske spojnice projekt je vrijedan više od 4,4 milijarde kuna, a odabrana varijanta duga je 92 kilometra.

Vezano uz još jednu prugu u Krapinsko-zagorskoj županiji, kumrovečku prugu, Gregurović je kazao kako je sigurno da će ovakav način transporta sve više dolaziti do izražaja te biti bitan za ljude i općenito život nekoga kraja.

– Vidljivo je da se otkad se kumrovečkom prugom prestalo voziti, time na neki način počeo gasiti i život toga kraja. Sigurno je da bi otvaranje i rekonstrukcija kumrovečke pruge donijeli novi život za taj kraj – rekao je Gregurović komentirajući nedavnu izjave načelnika Općine Dubravica, Marina Štritofa, koji je pozvao na obnovu kumrovečke pruge.

www.sjever.hr
05.08.2022.

Input your search keywords and press Enter.