Izbornik
Izbornik
Zatvori
Tražilica
Search
Varaždinska regija

Varaždin: završeni radovi u Ulici Frana Supila, nastavljaju se radovi na drugim važnim lokacijama u gradu

Autor: Martina Lončar Petrinjak
Varaždin: završeni radovi u Ulici Frana Supila, nastavljaju se radovi na drugim važnim lokacijama u gradu

Gradonačelnik Grada Varaždina Neven Bosilj je sa zamjenikom Miroslavom Markovićem, direktorom Varkoma Brunom Isterom i voditeljicom Odsjeka za izgradnju i komunalnu infrastrukturu Martina Cesar Kelemen u petak obišao Ulicu Frana Supila te je konferencijom za medije obilježen završetak radova i otvorenje jedne od najprometnijih ulica u Varaždina.

Kako je rekao Bosilj, radovi u Supilovoj rađeni su po modelu da svi operateri ulaze u jednu ulicu. Radove je prvo izvršio Termoplin, zatim Varkom, pa je obnovljena kompletna infrastruktura i nakon toga je ugovoreni izvođač PZC završio kompletnu obnovu prometnice.

– Prometnica od Zagrebačke ulice do Kućanske rampe u dužini preko 520 metara je kompletno obnovljena, cjelokupna investicija je vrijedna više od 400 tisuća eura. Danas ujutro je pušten promet, ova jedna od glavnih gradskih ulica, jedna od „žila kucavica” grada, privedena je svrsi – kazao je Bosilj, dodavši da je Supilova ulica obnovljena prema svim pravilima struke.

Biciklističke staze su sada „dignute” gore na pločnik, gdje će biciklisti, zajedno s pješacima, biti odvojeni od prometa u kojem sudjeluje jako puno automobila i kamiona. Sukladno zelenoj agendi, dodao je gradonačelnik, želi se propagirati što više korištenje bicikla i pješačenja gradom. Osim toga, naveo je kako se u gradu radi na još puno mjesta.

– Jedna od glavnih žila kucavica ovog grada je i Vrazova ulica, gdje ćemo onaj dio od Hallerove do Vatroslava Lisinskoga završiti i riješiti do Špancirfesta, dok će se dio od Kačićeve do Vatroslava Lisinskog raditi još poslije Špancirfesta jer tamo imamo vrlo složene radove. Ondje nisu samo Termoplin i Varkom, nego i HEP, ali kad se to završi, onda ćemo imati jednu prekrasnu ulicu u kontaktnoj zoni centra – poručio je gradonačelnik.

Što se tiče Ulice Frana Supila na potezu od Kućanske rampe do varaždinskog Željezničkog kolodvora, Bosilj je naglasio kako je taj dio u projektiranju jer je taj dio sastavni dio projekta podvožnjaka Wissertova-Supilova koji je u završnoj fazi izrade glavnoga projekta.

– Rokovi su da se do 15. listopada ishodi građevinska dozvola i nakon toga, s proračunom za sljedeću godinu, ide javna nabava i riješit će se i taj dio Supilove ulice, ali riješit će se i problem Kućanske rampe. Radit će se dva rotora, jedan kod Kućanske rampe i jedan kod Željezničkog kolodvora, a radit će se i podvožnjak Wisertova-Supilova – rekao je gradonačelnik.

Istaknuo je pritom kako je to jedan od krucijalnih prometnih projekata grada koji će riješiti stoljetnu razdvojenost jednoga dijela grada koji gravitira prema Kućanu s ostatkom grada.

Kompleksni radovi

Kako je objasnila voditeljica Odsjeka za izgradnju i komunalnu infrastrukturu Martina Cesar Kelemen, radovi su u Supilovoj započeli razgradnjom postojećeg asfaltnog kolnika nakon što su Varkom i Termoplin odradili svoj dio.

Nakon toga je napravljen iskop, prilikom čega je nađena jedna betonska destabilizacija koja se morala izvaditi, što je odužilo radove. Potom je promijenjena tamponska podloga, napravljena je stabilizacija, nosivi i habajući sloj, te vertikalna i horizontalna signalizacija. Prvo se radio dio do Kozarčeve ulice, nakon toga do Zagrebačke ulice gdje se „poglodao” površinski sloj asfalta, te je napravljen novi asfaltni kolnik i nova signalizacija.

S obzirom na to da su se radovi radili u neposrednoj blizini pruge, od Hrvatskih željeznica je bilo potrebno dobiti potvrdu za glavni projekt. Kada su započeti radovi, Hrvatske željeznice se nisu oglasile, došlo je do komplikacija i morala se mijenjati dokumentacija, zbog čega su radovi malo odužili, pojasnila je Cesar Kelemen.

Direktor Varkoma Bruno Ister rekao je da je Supilova ulica bila „rak rana”, jedna od ulica gdje je vilo najviše kvarova prema statističkim podacima koji postoje za svaku ulicu.

– Sada nam je laknulo i mislimo da će nam to smanjiti gubitke, ne radikalno jer je to samo jedna u nizu ulica, ali ona je nama i po tome značajna. U jednom investicijskom smislu to je ulaganje od oko 80 tisuća eura, 20-ak priključaka i pola kilometra cjevovoda. Malo dalje, kod Anine ulice, u Ulici Hinka Krizmana baš smo jučer završili odvodnju, kanalizaciju koja je bila u izuzetno lošem stanju i radila je ljudima velike probleme. Ovdje nismo mijenjali kanalizaciju, ali tamo gdje je nužno, mijenjamo i to, to je jedan malo zahtjevniji zahvat i iziskuje više vremena. Sutra kreće vodooprskba u Hinka Krizmanu – naveo je Ister.

Osvrnuo se potom na Vrazovu ulicu, rekavši kako je ona izuzetno značajna i kompleksna što se tiče vodoopskrbe.

– To je na neki način „živa kucavica”, još od vremena kada je naše staro vodocrpilište, koje je sada u Jurkovićevoj i za koje upravo ovih dana pripremamo radove i izgradnju dva nova zdenca, išlo kroz Vrazovu na vodotoranj. To je bio naš najveći neboder u gradu do prije 20-ak godina, gore je bila vodosprema koja nam je osiguravala pritisak u svim uvjetima. Ona danas nije u funkciji, ali je i dalje ostala ta trasa, tako da su radovi u Vrazovoj izuzetno kompleksni – kazao je Ister.

Dodao je da će radovi biti gotovi za tjedan dana i potom Varkom nastavlja s ostalim ulicama prema planu kako je dogovoreno s Gradom na redovitim koordinacijama koje se obavljaju svaki tjedan.

mlpetrinjak/sjever.hr
19.07.2024.

Podijeli članak:

/
/
notification icon
Želite li primati najnovije vijesti sa Sjever.hr portala?