Now Reading:
Ludbreg domaćin prve konferencije „Turizam malih gradova” – Bilić: I male sredine imaju što ponuditi turistima i to tijekom cijele godine
Full Article 2 minutes read

Ludbreg domaćin prve konferencije „Turizam malih gradova” – Bilić: I male sredine imaju što ponuditi turistima i to tijekom cijele godine

Kao mali grad s velikim turističkim planovima, Ludbreg je odredište prvog izdanja konferencije „Turizam malih gradova”, posvećene uprav razvoju i promociji turizma u manjim sredinama s očuvanim skladom življenja i vrijednošću kulturne i prirodne baštine.

Konferencija je okupila i povezala predstavnike lokalnih samouprava, turističkih zajednica, turističkih i razvojnih agencija, privatnog turističkog sektora, institucija, kako bi svi zajedno istražili modele turističkog razvoja malih gradova, učili na iskustvima drugih te proučili primjere dobre prakse, a sve u kontekstu kreiranja održivih destinacija i proizvoda.

-Odlučili smo se organizirati ovu konferenciju jer mislimo da male sredine imaju što ponuditi turizmu. Turizam može biti jedan od pokretača dodatnog razvoja i atraktivnosti samih gradova, ne samo za goste, nego i za one koji u njima u žive – rekao je gradonačelnik Dubravko Bilić.

SONY DSC

Naglasio je kako je ova prva konferencija uvod u buduće razgovore o potencijalima malih sredina i stvaranja zajedničke ponude turističkih proizvoda. Jedan od ciljeva je skrenuti pozornost i na gradove koji su na kontinentu i gostima nude turističke proizvode tijekom cijele godine.

-Želimo pokazati turističke potencijale grada Ludbrega, naše turističke proizvode, ali i predstaviti našu novu Turističku zajednicu područja Centar svijeta koja objedinjuje više manjih sredina u jednu turističku ponudu. Cilj nam je i pokazati kako se kretati dalje u ovom svijetu koji sve više stavlja naglasak na onih osam sati koji nam ostaju nakon posla, odnosno na vikende, kad ljudi pronalaze volju i motivaciju da bi se nosili sa svim izazovima suvremenog doba – dodao je Bilić.

Vrijedi naglasiti da Grad Ludbreg je posljednjih nekoliko godina sustavno razvija i gradi svoj novi, suvremeni turistički identitet koji se u jednakoj mjeri temelji na postojećim vrijednostima destinacije, ali i novim trendovima koji naglašavaju outdoor, enogastro i turizam zajednice kao temelje kreiranja novih, tržišno orijentiranih proizvoda i privlačenja nove publike u Centar svijeta.

a.kučić/sjever.hr
04.11.2022.

Input your search keywords and press Enter.