Upoznajte Nikolu iz Jakovlja i Dominika iz Zagreba, mlade i entuzijastične poduzetnike koji u sebi nose dašak zagorske grude. Ovaj je dvojac pokrenuo web platformu pod nazivom E-healthy.eu kako bi vam osigurali najkvalitetnije proizvode povezane sa zdravljem, kako biste se što kvalitetnije mogli brinuti o sebi i svojim bližnjima, ne izostavljajući i one krznene članove obitelji! Krenimo!
Nikola Vrabec je magistar sociologije s iskustvom u istraživanju tržišta i prodajom, a Dominik Tepeš-Rafaj je student druge godine diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija, s iskustvom agencijskog rada na podizanju razine kvalitete usluge i trgovačkog iskustva korisnika te sudjelovanju na projektima izrade web i grafičkih rješenja.
Na pitanje kako su se odlučili na ovaj korak kažu:
– Ideja se rodila novonastalom situacijom, u kojoj se dalo naslutiti kako će se u budućnosti veći naglasak stavljati na on-line kupnju. Dodatna motivacija koja je utjecala na našu odluku je činjenica da i sami vodimo brigu o svome zdravlju i koristimo prirodne proizvode, čijih smo benefita itekako svjesni. Znali smo da nas čekaju razni izazovi i prepreke kod pokretanja vlastitog biznisa, međutim naša želja i motivacija da pokušamo bila je jača od toga.
Jeste li radili strateški plan?
– Strateški plan razradili smo prije pokretanja cijelog poslovanja on-line trgovine E-healthy.eu Plan smo razvijali s ciljem da poslovanje i buduće širenje asortimana posložimo do najsitnijeg detalja, kako bi ga u hodu mogli korigirati i prilagođavati situaciji na tržištu. Međutim, glavna strategija je sakupiti sve vrhunske i zdrave proizvode na jedno mjesto te povećati kvalitetu života naših korisnika i onih koji će to tek postati.
Da li današnji, nazovimo ga “paket”, odstupa od početničkih ideja?
– Ono što je važno naglasiti da smo cjelokupno poslovanje i današnji izgled web shopa izradili “in-house”, odnosno sami! Od početne ideje do današnjeg izgleda dosta se toga razlikuje, obzirom da kontinuirano pratimo analitiku i web trendove te sukladno tome prilagođavamo “costumer experience”. Možemo reći kako kod web shopa razvoj “paketa” nikad ne prestaje. On zahtijeva kontinuiran rad i praćenje kako bi sve funkcioniralo kako treba.
Što sve E-Healthy sadrži, koji su to proizvodi?
– U E-Healthy asortimanu nalaze se proizvodi vezani uz zdravlje u obliku prehrambenih proizvoda te prirodne kozmetike. Svi proizvodi iz kategorije “zdravlje i ljepota” su hrvatskog podrijetla, na što stavljamo veliki naglasak i proizvedeni su od sto posto prirodnih sastojaka. U našoj drugoj kategoriji, namijenjenoj kućnim ljubimcima, nalaze se razni kozmetički proizvodi, također prirodnih sastojaka prema preporuci profesionalnih groomera.
Prvi proizvod koji ste plasirali je…?
– Prvi proizvod koji smo plasirali bile su torbice za maskice za lice koje u tom trenutku nisi bile dostupne na našem tržištu. Na ideju smo došli sukladno situaciji, odnosno vlastitim iskustvom s problemom spremanja maskica za lice nakon upotrebe. Od dizajna torbica, za koji je zaslužan Bojko dizajn, izbora materijala, krojenja pa sve do finalnog proizvoda trebalo nam je otprilike 3 mjeseca.
Na sugestiju da izdvoje neki proizvod kažu kako su im svi jednako dragi obzirom da zaista vjeruju u njihovu kvalitetu i benefite koje imaju za svoje korisnike. Za svaki je proizvod provedena detaljna analiza što ukazuje i na sigurnost ovog dvojca u ono što se nalazi na njihovom web shopu, a vama omogućuju da kupujete provjerene i domaće proizvode. Najprodavanji proizvod trenutno je njihov brend prirodne kozmetike; hidratantna i hranjiva krema od ruže te hidrolat od ružinih latica.
– Zadovoljni smo činjenicom da se isti proizvodi naručuju od strane istih kupaca što nam je odlična potvrda njihove kvalitete – rekao je Nikola.
– Proizvodi su dostupni na području cijele Hrvatske, a u dugoročnom planu nam je širenje na inozemna tržišta – nadovezao se Dominik.
S kojim partnerima surađujete?
– Partneri s kojima surađujemo su naši dobavljači, ali i mala poduzeća s kojim planiramo realizaciju različitih kampanji na društvenim mrežama kako bi zajedničkim snagama postigli postavljene ciljeve. U cilju nam je inkluzija drugih aktera na tržištu, pomagati jedni drugima i surađivati na obostrano zadovoljstvo – na tome uvijek inzistiramo prilikom početka suradnje.
Na što obraćate posebnu pažnju prilikom sklapanja suradnje?
Kod sklapanja suradnje s našim partnerima, uvijek obraćamo pažnju da naši partneri imaju i pakete proizvoda koji mogu poslužiti kao odličan poklon. Tako smo za Božić osmislili čak 15 različitih paketa prirodnih proizvoda s kojima su naši kupci bili oduševljeni! Bliži nam se i Valentinovo, te smo s našim partnerima ponovo dogovorili pakete prirodne kozmetike kako naši korisnici ne bi imali previše posla s biranjem idealnog poklona – prirodni proizvodi uvijek su pun pogodak!
Odluka da plasirate proizvode za kućne ljubimce dogodila se jer ste i sami vlasnici kućnih ljubimaca upućeni u njihove potrebe.
– Prema tome, odlučili smo u našu početnu ideju uključiti dodatnu kategoriju posvećenu kućnim ljubimcima, za koju nam je plan proširiti asortiman s dodatnim proizvodima uz proizvode za higijenu i njegu. Tako vlasnici kućnih ljubimaca mogu pronaći nešto za sebe a i za svoje krznene članove obitelji.
Koji je vaš cilj, a koji su daljnji planovi kako biste do njega došli?
– Naš primarni cilj jest širenje asortimana u obje kategorije s domaćim i prirodnim proizvodima te razvitak našeg bloga kako bi korisnicima pružali relevantne informacije o zdravlju ali i benefitima pojedinih naših proizvoda. A ako govorimo o dugoročnim ciljevima, oni su dakako usmjereni na širenje poslovanja na inozemna tržišta na kojima bi predstavljali kvalitetu hrvatskih proizvoda i proizvođača. Puno toga Hrvatska ima za ponuditi! Do ispunjavanja zacrtanih ciljeva možemo jedino doći predanim radom i upornošću kako smo i do sada prakticirali.
Ispričajte nam neku anegdotu prilikom poslovanja!
– Anegdota u našoj suradnji ima na pretek. Zaista se uvijek dogodi neka situacija kojoj se uvijek smijemo! Rado se sjetimo našeg početka, odnosno prvog dana kada je E-healthy.eu ugledao svjetlo dana. Prodaju nismo očekivali barem nekoliko mjeseci, međutim prvi dan je pristiglo pet narudžbi – jako jednostavnih. Bili smo na telefonu od 8 ujutro do navečer “boreći” se da ih što prije i što ljepše zapakiramo kako bi naši korisnici bili zadovoljni.
E-Healthy za naše čitatelje uskoro priprema darivanje, a do tada zapratite njihove Facebook i Instagram stranice i škicnite službeni web.
mčaržavec / www.sjever.hr
30.01.2021.