Now Reading:
KLIK DO ZDRAVLJA: Upoznajte magično entuzijastičan dvojac
Full Article 6 minutes read

KLIK DO ZDRAVLJA: Upoznajte magično entuzijastičan dvojac

Upoznajte Nikolu iz Jakovlja i Dominika iz Zagreba, mlade i entuzijastične poduzetnike koji u sebi nose dašak zagorske grude. Ovaj je dvojac pokrenuo web platformu pod nazivom E-healthy.eu kako bi vam osigurali najkvalitetnije proizvode povezane sa zdravljem, kako biste se što kvalitetnije mogli brinuti o sebi i svojim bližnjima, ne izostavljajući i one krznene članove obitelji! Krenimo!

Nikola Vrabec je magistar sociologije s iskustvom u istraživanju tržišta i prodajom, a Dominik Tepeš-Rafaj je student druge godine diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija, s iskustvom agencijskog rada na podizanju razine kvalitete usluge i trgovačkog iskustva korisnika te sudjelovanju na projektima izrade web i grafičkih rješenja.

Na pitanje kako su se odlučili na ovaj korak kažu:

Ideja se rodila novonastalom situacijom, u kojoj se dalo naslutiti kako će se u budućnosti veći naglasak stavljati na on-line kupnju. Dodatna motivacija koja je utjecala na našu odluku je činjenica da i sami vodimo brigu o svome zdravlju i koristimo prirodne proizvode, čijih smo benefita itekako svjesni. Znali smo da nas čekaju razni izazovi i prepreke kod pokretanja vlastitog biznisa, međutim naša želja i motivacija da pokušamo bila je jača od toga.

Jeste li radili strateški plan?

Strateški plan razradili smo prije pokretanja cijelog poslovanja on-line trgovine E-healthy.eu Plan smo razvijali s ciljem da poslovanje i buduće širenje asortimana posložimo do najsitnijeg detalja, kako bi ga u hodu mogli korigirati i prilagođavati situaciji na tržištu. Međutim, glavna strategija je sakupiti sve vrhunske i zdrave proizvode na jedno mjesto te povećati kvalitetu života naših korisnika i onih koji će to tek postati.

Da li današnji, nazovimo ga “paket”, odstupa od početničkih ideja?

– Ono što je važno naglasiti da smo cjelokupno poslovanje i današnji izgled web shopa izradili “in-house”, odnosno sami! Od početne ideje do današnjeg izgleda dosta se toga razlikuje, obzirom da kontinuirano pratimo analitiku i web trendove te sukladno tome prilagođavamo “costumer experience”. Možemo reći kako kod web shopa razvoj “paketa” nikad ne prestaje. On zahtijeva kontinuiran rad i praćenje kako bi sve funkcioniralo kako treba.

Što sve E-Healthy sadrži, koji su to proizvodi?

U E-Healthy asortimanu nalaze se proizvodi vezani uz zdravlje u obliku prehrambenih proizvoda te prirodne kozmetike. Svi proizvodi iz kategorije “zdravlje i ljepota” su hrvatskog podrijetla, na što stavljamo veliki naglasak i proizvedeni su od sto posto prirodnih sastojaka. U našoj drugoj kategoriji, namijenjenoj kućnim ljubimcima, nalaze se razni kozmetički proizvodi, također prirodnih sastojaka prema preporuci profesionalnih groomera.

Prvi proizvod koji ste plasirali je…?

Prvi proizvod koji smo plasirali bile su torbice za maskice za lice koje u tom trenutku nisi bile dostupne na našem tržištu. Na ideju smo došli sukladno situaciji, odnosno vlastitim iskustvom s problemom spremanja maskica za lice nakon upotrebe. Od dizajna torbica, za koji je zaslužan Bojko dizajn, izbora materijala, krojenja pa sve do finalnog proizvoda trebalo nam je otprilike 3 mjeseca.

Na sugestiju da izdvoje neki proizvod kažu kako su im svi jednako dragi obzirom da zaista vjeruju u njihovu kvalitetu i benefite koje imaju za svoje korisnike. Za svaki je proizvod provedena detaljna analiza što ukazuje i na sigurnost ovog dvojca u ono što se nalazi na njihovom web shopu, a vama omogućuju da kupujete provjerene i domaće proizvode. Najprodavanji proizvod trenutno je njihov brend prirodne kozmetike; hidratantna i hranjiva krema od ruže te hidrolat od ružinih latica.

– Zadovoljni smo činjenicom da se isti proizvodi naručuju od strane istih kupaca što nam je odlična potvrda njihove kvalitete – rekao je Nikola.

Proizvodi su dostupni na području cijele Hrvatske, a u dugoročnom planu nam je širenje na inozemna tržišta – nadovezao se Dominik.

S kojim partnerima surađujete?

Partneri s kojima surađujemo su naši dobavljači, ali i mala poduzeća s kojim planiramo realizaciju različitih kampanji na društvenim mrežama kako bi zajedničkim snagama postigli postavljene ciljeve. U cilju nam je inkluzija drugih aktera na tržištu, pomagati jedni drugima i surađivati na obostrano zadovoljstvo – na tome uvijek inzistiramo prilikom početka suradnje.

Na što obraćate posebnu pažnju prilikom sklapanja suradnje?

Kod sklapanja suradnje s našim partnerima, uvijek obraćamo pažnju da naši partneri imaju i pakete proizvoda koji mogu poslužiti kao odličan poklon. Tako smo za Božić osmislili čak 15 različitih paketa prirodnih proizvoda s kojima su naši kupci bili oduševljeni! Bliži nam se i Valentinovo, te smo s našim partnerima ponovo dogovorili pakete prirodne kozmetike kako naši korisnici ne bi imali previše posla s biranjem idealnog poklona – prirodni proizvodi uvijek su pun pogodak!

Odluka da plasirate proizvode za kućne ljubimce dogodila se jer ste i sami vlasnici kućnih ljubimaca upućeni u njihove potrebe.

– Prema tome, odlučili smo u našu početnu ideju uključiti dodatnu kategoriju posvećenu kućnim ljubimcima, za koju nam je plan proširiti asortiman s dodatnim proizvodima uz proizvode za higijenu i njegu. Tako vlasnici kućnih ljubimaca mogu pronaći nešto za sebe a i za svoje krznene članove obitelji.

Koji je vaš cilj, a koji su daljnji planovi kako biste do njega došli?

Naš primarni cilj jest širenje asortimana u obje kategorije s domaćim i prirodnim proizvodima te razvitak našeg bloga kako bi korisnicima pružali relevantne informacije o zdravlju ali i benefitima pojedinih naših proizvoda. A ako govorimo o dugoročnim ciljevima, oni su dakako usmjereni na širenje poslovanja na inozemna tržišta na kojima bi predstavljali kvalitetu hrvatskih proizvoda i proizvođača. Puno toga Hrvatska ima za ponuditi! Do ispunjavanja zacrtanih ciljeva možemo jedino doći predanim radom i upornošću kako smo i do sada prakticirali.

Ispričajte nam neku anegdotu prilikom poslovanja!

– Anegdota u našoj suradnji ima na pretek. Zaista se uvijek dogodi neka situacija kojoj se uvijek smijemo! Rado se sjetimo našeg početka, odnosno prvog dana kada je E-healthy.eu ugledao svjetlo dana. Prodaju nismo očekivali barem nekoliko mjeseci, međutim prvi dan je pristiglo pet narudžbi – jako jednostavnih. Bili smo na telefonu od 8 ujutro do navečer “boreći” se da ih što prije i što ljepše zapakiramo kako bi naši korisnici bili zadovoljni.

Jeste li znali da hladno prešano ulje sjemenki grožđa može povisiti dobar kolesterol, a smanjiti loš kolesterol, te posljedično smanjiti rizik od srčanih bolesti, moždanog udara i dijabetesa?
Prirodni pekmezi odličnog okusa od organski uzgojenog voća.
Ne sadrže aditive, bojila i pojačivače okusa, a zbog niskog udjela dodanog šećera možete uživati bez grižnje savjesti
FOTO: Ana Klanjčić

E-Healthy za naše čitatelje uskoro priprema darivanje, a do tada zapratite njihove Facebook i Instagram stranice i škicnite službeni web.

mčaržavec / www.sjever.hr
30.01.2021.

Input your search keywords and press Enter.