Now Reading:
Predstavljena kampanja „Međimurje daje više!“ – Posavec: Inovativan projekt koji će dati rezultat i dovesti turiste
Full Article 7 minutes read

Predstavljena kampanja „Međimurje daje više!“ – Posavec: Inovativan projekt koji će dati rezultat i dovesti turiste

Turistička zajednica Međimurske županije je u suradnji s Toplicama Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i komercijalnog sektora pokrenula kampanju pod sloganom „Međimurje daje više!“.

Predsjednik TZ Međimurske županije Matija Posavec kazao je da se Međimurje, ali i cijela Europa, susrelo sa specifičnom situacijom zbog koronavirusa.

– Pitanje je kojim gostima i turistima se mi možemo nadati. Jesu li to, možda, gosti i turisti iz udaljenijih zemalja? Jesu li to domaći turisti? Jesu li to oni koji mogu sjesti u automobil i doći na jedan vikend ili na jedno popodne strahujući zbog cijele ove globalne pandemije koja je još uvijek na snazi. Međutim, mi to želimo iskoristiti na način da u svim tim izazovima tražimo svoju priliku, a ta prilika je da, upravo ovakvom akcijom, pokažemo sve naše potencijale, sve naše ljepote, i da dovedemo i strane i domaće turiste s našeg neposrednog okruženja u naše smještajne kapacitete, u našu prirodu, u naše objekte i u sve ono što nam vrijedi, naši ljudi bude. I ovo je jedan inovativni projekt kojeg mi namjeravamo iskoristiti vjerujući kako će on ipak imati rezultate i onda u nekom obliku ćemo nastaviti i dalje. Preraspodjelom sredstava unutar županijskog proračuna neke manifestacije koje nisu bile održane u prvoj polovici godine ćemo prebaciti na drugu polovicu. Ako će nam u tom segmentu neka sredstva ostati, mi smo povećali i potporu za turističke projekte. To su kapitalni projekti, to su ulaganja, to je stvaranje novih smještajnih kapaciteta, stvaranje novih vrijednosti i zato ćemo vrlo brzo potpisati ugovore s onima koji su nama prijavitelji. A oko ovoga projekta, pozivam sve turiste, ali prije svega turističke agencije da im ovo bude jedna motivacija i financijska i svaka druga, da nam dovedu goste da možemo imati turističke rezultate u okviru očekivanih, no s obzirom na sve ono u čemu se nalazimo – rekao je Posavec.

Zamjenica predsjednika TZ Međimurske županije Sandra Herman dodala je da su neke stvari zbog situacije morali promijeniti.

– Financijske resurse smo usmjerili prema jačoj promidžbenoj kampanji u ostatku godine. Godinu smo započeli izvrsno, s 15 posto povećanja broja noćenja i dolazaka. U ovih prvih pet mjeseci, unatoč krizi, ostvarili smo 56 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Sredstva smo usmjerili na novu kampanju „Međimurje daje više!“. Napravili smo je ponajviše u suradnji s termama Sveti Martin, koje ostvaruju 70 posto od ukupnog broja noćenja, ali i 50 ostalih iznajmljivača i ponuđača ugostiteljskih i turističkih usluga. S ovom kampanjom idemo i na slovensko tržište – kazala je Herman te se osvrnula i na pomoć Međimurske županije.

– Imamo 450.000 kuna za bespovratne turističke potpore. 400 ćemo dati po projektima čiji natječaj je završio 1.6., a ovih 50 ćemo probati iskoristiti kao poticaj turističkim agencijama – rekla je zamjenica župana.

Voditelj odsjeka za turizam Marko Puškadija predstavio je poticajne mjere Međimurske županije za turističke agencije.

Sufinancirat ćemo svako ostvareno noćenje s 50 kuna. Na taj način ćemo potaknuti turističku potrošnju jer gost koji nam dođe, koji ostvari ovdje noćenje, pretpostavka je da će kupiti negdje ulaznicu, neki suvenir, nešto pojesti. Ukupni budžet je 50.000 kuna, sufinancirat ćemo tisuću ostvarenih noćenja. Vjerujem da će se to brzo ispuniti. U Međimurju je 12 turističkih agencija, ali ćemo u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija naš poziv proslijediti svim turističkim agencijama koje posluju na području županije – najavio je Puškadija.

Voditelj ureda TZ Međimurske županije Rudi Grula rekao je da u Međimurju trenutno boravi nekoliko stotina turista te da ih i kroz kampanju „Međimurje daje više!“ očekuju više jer im je prednost što su butik destinacija.

– Destinacija s malim brojem gostiju, nemamo velikih gužvi. Ljudi zaista imaju svoj komfor. Domaćini zaista imaju vremena posvetiti se svojim gostima. Sve ono što mi godinama govorimo i ulažemo u održivi turizam, sada nam na neki način dolazi na naplatu. Naš smjer je ekonomija malih brojeva. Malo je više, jer želimo kvalitetnu uslugu, a ne veliku masu kojoj se ne možete posvetiti – kazao je Grula.

Direktor LifeClass Termi Sveti Martin Igor Nekić kazao je da u ovim kriznim trenucima treba ići s ovakvim paketima i mjerama koje uz standardnu ponudu termi voga puta gostima se daje više.
– Ovom akcijom mislimo da možemo privuci još vise gostiju – rekao je Nekić.

Kako će Međimurje turistima dati više?

Kampanja „Međimurje daje više!“ traje od 15. lipnja do 15. rujna. I Međimurje je kao dio globalnog turističkog tržišta osjetilo sve poremećaje uzrokovane COVID 19 pandemijom. Ponovno aktivirani ugostiteljski objekti s ponudom hrane i pića doživljavaju značajan pad prometa zbog čega su ugrožena mnoga radna mjesta. Na domaćem tržištu započeo je grčeviti lov na svakoga gosta. Jadranske destinacije koje su do sada bile uglavnom okrenute inozemnim gostima, ove će godine postati oštra konkurencija kontinentalnim odredištima pa tako i Međimurju.

Stoga su kampanjom „Međimurje daje više!“ turistički subjekti u Međimurskoj županiji jasno definirali da žele prenijeti tržištima poruku da je Međimurje: sigurna, kvalitetna, zanimljiva i sadržajna destinacija za cjelogodišnji odmor koja za fer cijenu nudi kvalitetnu uslugu, a goste nagrađuje s dodanom vrijednošću! Žele i ostvariti što je moguće veći broj dolazaka i noćenja gostiju u Međimurje u ostatku godine, produžiti prosječnu dužinu boravka gostiju, potaknuti što veću potrošnju gostiju , potaknuti potrošnju lokalnog stanovništva u ugostiteljskim i drugim turističkim objektima u Međimurju, minimizirati pad cijena turističkih usluga, a time posljedično i pad ukupne kvalitete destinacije te zadržati što je moguće veću zaposlenost u turističkim i ugostiteljskim komercijalnim tvrtkama, odnosno što manje otkaza.

Glavna ideja kampanje „Međimurje daje više!“ je tržištu umjesto natjecanja u spuštanju cijena ponuditi besplatan bonus na temelju ostvarene potrošnje te na taj način stimulirati potencijalne goste da se odluče za odmor u Međimurju. Bonus će biti u obliku kupona koji svaki gost dobiva od smještajnog, ugostiteljskog ili drugog turističkog komercijalnog ponuđača usluga uz uvjet da je gost ostvario potrošnju u iznosu od najmanje 250 kuna (jednokratno) u bilo kojem od komercijalnih ponuditelja ugostiteljsko-turističkih usluga u Međimurju. Dakle, za svakih potrošenih 250 kuna dobiva se jedan kupon. Dobivenim kuponom gost može besplatno jednokratno posjetiti jedan od javnih turističkih sadržaja i lokaliteta ili jednokratno koristiti jednu od turističkih usluga koje će donirati javni ili komercijalni partneri u projektu.

Uvjeti i način korištenja kupona su objavljeni na posebnoj web stranici www.visitmeđimurje.com/ na kojoj se može pratiti tijek cijele akcija, kao i na letku koji će se dijeliti uz kupone.

U kampanju je uključeno 50 turističkih i kulturnih institucija te turističkih poduzetnika, koji gostima daruju više od 100 različitih besplatnih doživljaja. Tijekom trajanja kampanje očekuje se uključivanje dodatnih partnera i ponuda.

Tu je i velika nagradna igra. Naime, sve iskorištene kupone na koje gosti moraju upisati svoje podatke, partneri dostavljaju Turističkoj zajednici Međimurske županije koja pak na kraju kampanje organizira nagradno izvlačenje, a one najsretnije očekuje brojna posebna iznenađenja.

n.kalajdžija / sjever.hr

15.06.2020.

Input your search keywords and press Enter.