Now Reading:
Ovako se Podravka borila u vrijeme krize uzrokovane koronavirusom
Full Article 4 minutes read

Ovako se Podravka borila u vrijeme krize uzrokovane koronavirusom

Brza prilagodba i stalna komunikacija sa svim dionicama u krizi važnija je no ikad. Brendovi koji su u ovom razdoblju održali prisutnost i odnos s potrošačima, nakon krize će s njima ostvariti još čvršću povezanost, a oporavak i povratak na staro za njih će biti kraći i lakši – donosi portal Poslovni.hr.

Tako su u vodećoj prehrambenoj kompaniji u Hrvatskoj – Podravki odgovorili na naše pitanje kako osigurati opstanak brenda u vrijeme šoka kakvo je globalno cijelom društvu, a gospodarstvu osobito, donijela pandemija korona virusa.

“Na početku epidemije, prioritet Podravke, kao strateški važne domaće prehrambene kompanije, bio je organizirati proizvodno-logističke procese kako bi se osigurala redovita opskrba tržišta. Zahvaljujući dobroj organizaciji i iznimnom naporu svih zaposlenika to smo uspjeli u vrlo kratkom roku, poštujući sve preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Podravka je odmah reagirala i u suradnji s Hrvatskom poštom omogućila online narudžbu paketa Podravkinih prehrambenih proizvoda, uz besplatnu dostavu. U paketima nazvanim ‘Pošiljka sa srcem’ koje je moguće naručiti putem internetske trgovine Žuti klik, nalaze se tako proizvodi koji su najtraženiji iz našeg asortimana.

podravka

Ponuda paketa proizvoda proširena je s dvije nove verzije ‘Podravkine legende’ i ‘Paket za male’”, preciziraju iz koprivničke kompanije. Ističu pritom kako digitalna tehnologija koja prožima svakodnevicu kupaca i potrošača i Podravki predstavlja efikasan način njihova povezivanja s brendovima. Danas je kupcima i potrošačima, kažu, više nego ikad, potrebna pomoć kroz jasnu, korisnu i pravovremenu informaciju:

Komunikacija je presudna

“Svi napori usmjereni su tome cilju, bilo da se radi o komunikaciji na društvenim mrežama putem Podravkinih profila, suradnji s influencerima ili posebno kreiranim web stranicama. Cilj je ostati u fokusu potrošača te biti dio njihova digitalnog iskustva. Zato je kreirana web stranica Doma sam i kuham.

Unutar portala Coolinarika osmišljena je i stranica https://www.coolinarika.com/ostanidoma ispunjena jednostavnim receptima i praktičnim idejama za kuhanje, a mogu se preuzeti u i knjižice recepata – Coolerice. Na stranici se objavljuju i savjetodavni članci i video plesna škola kroz koje se pokušava pomoći publici da zadrži zdravlje i vedar duh”.

Podravka je u korona krizi prilagodila i ton komunikacije te sadržaje na društvenim mrežama, pa se na njima ističu s objave i recepti prilagođeni situaciji. Primjerice, objave na Lino kanalima daju ideje kako zabaviti djecu. Cilj je, kažu u Podravki, poticanje pozitivnog razmišljanja, suosjećanja i promptne komunikacije s korisnicima.

default

“U ovim izazovnim vremenima nije zaboravljena ni društveno odgovornu uloga, koja uključuje pružanje pomoći potrebitima te podrškom zdravstvenim ustanovama i civilnoj zaštiti u borbi protiv virusa. Kao važan čimbenik hrvatskog gospodarstva i pokretač domaće poljoprivredne proizvodnje koja se u ovoj krizi ponovno potvrdila kao strateški važna i nužna grana koju moramo čuvati i poticati, posebnu pažnju usmjerili smo prema domaćim poljoprivrednim proizvođačima nudeći im partnerstvo u uzgoju i sigurnom otkupu povrća kroz projekt ‘Postani Podravkin partner”, zaključuju u ovoj kompaniji uz poruku kako snaga brendova potvrđuje se upravo u sposobnosti prilagodbe u kriznim vremenima, a komunikacija je u tom procesu presudna.https://www.poslovni.hr/hrvatska/korona-sok-je-pokazao-da-ne-mozemo-imati-generalnu-probu-za-sve-situacije-ali-kljuc-prezivljavanja-nasli-su-u-mudroj-i-brzoj-prilagodbi-te-zajednistvu-4234388

www.sjever.hr/Poslovni.hr 01.06.2020.

Input your search keywords and press Enter.