Now Reading:
Osnovna škola Novi Marof ponovo u međunarodnom projektu u sklopu Erasmus + projekta Soft
Full Article 2 minutes read

Osnovna škola Novi Marof ponovo u međunarodnom projektu u sklopu Erasmus + projekta Soft

Novi Marof

Agencija za mobilnosti i programe EU odobrila je financiranje projekta “SOFT“ (Science Outside Featuring Technology) Osnovnoj školi Novi Marof kao koordinatoru projekta
Nakon uspješno završenog projekta STARS u rujnu 2019. godine, u sklopu kojeg su učitelji i učenici radili na temi vezanoj uz suzbijanje stereotipa putem stvaranja inovativnih nastavnih materijala i razmjenom dobre prakse, Osnovnoj školi Novi Marof odobreno je financiranje projekta “SOFT“ (Science Outside Featuring Technology). U projekt koji će trajati dvije godine, još su uključene osnovne i srednje škole iz Grčke, Finske, Rumunjske, Portugala i Litve.
Sudionici se bave učenjem u prirodi uz korištenje tehnologije. Takav rad traži od učenika i učitelja primjenu različitih vještina i znanja; sudjelovanje u izradama prezentacija i video uradaka, istraživanjima različitih tipova, radionicama, kreiranju novih aktivnosti za učenje u prirodi, izradi službenoga loga projekta i metodičkoga priručnika o novim oblicima poučavanja, pisanju izvješća, rad na e-Twinning portalu, Officu 365, Microsoft Teamsu i Yammer aplikaciji i nizu drugih aktivnosti.
Učenici će imati priliku upoznati druge kulture, običaje i sustave obrazovanja, steći nova prijateljstva i primjenjivati naučeno.
Glavni koordinator projekta je učitelj informatike Josip Beštek, a zamjenica koordinatora je učiteljica hrvatskoga jezika Katarina Marenčić.
U projektu sudjeluje i ravnatelj škole Anđelko Bošnjak, učitelji Nevio Cifrek, Ivana Gabričević i Zdravko Petek te 25 učenika sedmih i osmih razreda OŠ Novi Marof i PŠ Remetinec.

U prvoj ovogodišnjoj međunarodnoj razmjeni od 11. do 18. siječnja 2020. učenici i učitelji iz Novog Marofa putovali su u Riihimäki u Finsku, a ugostila ih je osnovna škola Harjunrinteen koulu.
Osim druženja s učiteljima i učenicima iz Grčke, Portugala, Litve i Rumunjske, učenici su učili kako povijest i likovnu kulturu učiti u prirodi uz korištenje tehnologije.
Aktivnosti učenika odvijale su se na zanimljivim mjestima i znamenitostima: nacionalnim galerijama u Helsinkiju, tvrđavi Suomenlinni (utvrda na UNESCO-vu popisu mjesta svjetske zaštite), Hameenlinnu, Parku prirode Aulanko te muzeju Moomina u gradu Tamperu.
U slobodno vrijeme uživali su u ledenom plivanju u jezeru u kombinaciji sa saunom te klizanju u ledenoj dvorani.
Osim dragih i vrijednih prijateljstava, sudionici su obogaćeni novim iskustvima i korisnim znanjima, ističu iz Osnovne škole Novi Marof.

sjever.hr

23.01.2020.

Input your search keywords and press Enter.