Now Reading:
“Rekonstrukcija središnjeg dijela grada, pečat je i početak brendiranja Koprivnice u 21. stoljeću”, izjavio gradonačelnik Jakšić
Full Article 4 minutes read

“Rekonstrukcija središnjeg dijela grada, pečat je i početak brendiranja Koprivnice u 21. stoljeću”, izjavio gradonačelnik Jakšić

brendiranje koprivnica

Javni prostor gradskog trga u Koprivnici je javno dobro i o njegovom programiranju je ispitano mišljenje javnosti. Time je postignut participativni proces u planiranju ovog javnog prostora u najvećoj mogućoj  mjeri.

Participacija u planiranju javnih prostora se bazira na komunikaciji i interakciji svih dionika koji javnim prostorom upravljaju (lokalna uprava), dizajniraju ga (arhitekti, urbanisti, krajobrazni arhitekti, kipari, dizajneri i dr.), osmišljavaju sadržaje i programe koji se u javnom prostoru izvode (javne institucije, umjetnici, udruge) ili pak prostor koriste (građani).

Uključivanje širokog kruga dionika u proces planiranja omogućuje zastupanje i pomirenje različitih interesa s ciljem donošenja najbolje odluke za zajednicu. Participativni pristup pridonosi prepoznavanju i oblikovanju ciljeva u skladu sa stvarnim potrebama zajednice, povećava predanost svih dionika o ostvarenju ciljeva, omogućuje prevladavanje konflikata zbog suprotstavljenih interesa, a odgovornost za konačne rezultate i ostvarenje ciljeva podijeljena je između svih dionika.

Anketi je pristupilo putem weba 1543 građana Koprivnice, segmentirano po dobi, 75% anketiranih je u dobi od 18 – 65 godina, dok smo građane starije od 65 godina anketirali osobno, provođenjem ankete na javnim prostorima grada. Glavne teme na koje su građani davali odgovore su:

1.1.   PARTERNA OBRADA
1.2.   PROMET
1.3.   TERASE KAFIĆA
1.4.   HORTIKULTURA
1.5.   URBANA OPREMA I RASVJETA
1.6.   SADRŽAJI I DOGAĐANJA NA TRG
1.7.   FUNKCIONALNOST
1.8.   OBLIKOVANJE I VIZUALNI IDENTITET
1.9.   KONTAKTNA ZONA
1.10. POSTOJEĆA IZGRADNJA
1.11. UMJETNOST U JAVNOM PROSTORU (SKULPTURA ITD.)
1.12. KLIZALIŠTE
1.13. FONTANA
1.14. POZORNICA
1.15. NOVA IZGRADNJA

Također, građani su davali cjelovite komentare i svoje prijedloge. Važno je reći da će svi rezultati biti uključeni u program arhitektonsko-urbanističkog natječaja za uređenje glavnog gradskog trga, raspisivanje kojeg se očekuje kroz nekoliko tjedana.

Paralelno s anketom, izrađena je i Prometna studija centra Koprivnice, od strane profesora Sveučilišta Sjever, stručnjaka s područja prometa, Konzervatorska studija od strane stručnjaka iz Muzeja grada Koprivnice i Konzervatorskog odjela Ministarstva kulture te su održani sastanci sa stanarima Trga, vlasnicima poslovnih prostora te predstavnicima javnih ustanova koje djeluju na trgu i u životu grada Koprivnice.

Na današnjoj konferenciji za medije predstavljeni su završni rezultati ankete, tj. mišljenje javnosti i participacija svih dionika od strane gradonačelnika grada Koprivnice Mišela Jakšića, zamjenice gradonačelnika Ksenije Ostriž, pročelnika Upravnog odjela za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo Tomislava Golubića, višeg stručnog suradnika za građenje Nine Štubljaka i predstavnice udruge arhitekata, MK projekt Varaždin Maje Kireta.

„ Ovaj projekt smo u Gradskoj upravi doživjeli kao pečat i početak brendiranja Koprivnice u 21. stoljeću. Priču oko rekonstrukcije središta Koprivnice treba vezati uz daljnji razvoj i širenje grada u našim prigradskim naseljima, uz daljnji razvoj obrazovnih institucija, poduzetništva i gospodarstva. Sve ono najbolje što predstavlja naše ljude i sustav biti će vidljivo na jednom reprezentativnom prostoru naših središnjih gradskih trgova. Siguran sam da ćemo uspjeti napraviti novo središte grada Koprivnice za slijedećih 30, 50 ili 100 godina. Još jednom hvala svim građanima koji su sudjelovali u anketi i na taj način nam pomogli da krenemo u stvaranje novog izgleda Koprivnice za budućnost“, izjavio je gradonačelnik Mišel Jakšić.

www.sjever.hr/koprivnica.hr 13.06.2019.

Input your search keywords and press Enter.