Mala marketinška agencija MonkeyMedia iz Zlatara, točnije iz naselja Cetinovec postigla je sjajan uspjeh i na velika vrata krenula u svijet poslovnih uspjeha u turizmu.
Radi se o tome da su nedavno dobili pozitivnu ocjenu na natječaju HAMAG BICRO-a za projekt i odobreno im je oko 131 tisuću eura za razvoj PMS (Property Management System) aplikacije za male i srednje iznajmljivače.
Radi se značajnim sredstvima koji će im uvelike pomoći u razvoju aplikacije, a mladi poduzetnik i vlasnik agencije Lovro Tovernić rekao nam je da nema boljeg osjećaja, nego kad projekt u koji vjeruješ – prođe i pojasnio nam o čemu se zapravo radi.
- Stigla je prva prava investicija za našu novu aplikaciju koja će pomoći malim i srednjim iznajmljivačima da lakše i jeftinije dođu do svojih gostiju, bez provizija koje peku i bez tablica od kojih boli glava – naglasio je Tovernić i dodao kako su slučajno, preko klijenata iz Istre koji su mali iznajmljivači, uočili problem da postojeći sustavi za iznajmljivanje jako puno koštaju i onda su se prijavili na natječaj za projekt inovacije od HAMAG BICRO-a i vidjeli su da ima dosta potencijala.
Projekt su razradili i prijavili u travnju.
- Cilj nam je da budemo najjeftinija alternativa postojećim sustavima za iznajmljivanje, imali bi manje provizije i aplikacija bi bila besplatna, a i imali bi i neke dodatne alate za prodaju, marketing i raznu analitiku koju sadašnji sustavi za iznajmljivanje ne nude – pojašnjava nam vlasnik agencije.
Da su ostvarili ova velika sredstva, od 131 tisuću eura saznali su prije mjesec dana, a koristit će im za sam razvoj, komercijalizaciju i održavanje jer projekt traje do 2027.
- Mi za sad imamo vani neku demo verziju koju smo sami napravili, ali sada Development ide s tim dalje u razvoj. Cilj nam je naše domaće tržište i malo šire – Italija, Grčka, Albanija, Španjolska, ali ići ćemo i po zaštitu žiga za Europu i za Ameriku, a čak evo možemo se pohvaliti da smo dobili jedno pismo namjere i s Balija – ponosno ističe Lovro Tovernić.
Dodaje kako s nestrpljenjem čekaju potpisivanje ugovora koje će biti u rujnu.
- Krenuli smo i u interne dogovore s kooperantima. Ovo je trenutak u kojem MonkeyMedia prestaje biti “samo” agencija i službeno ulazi u svijet start-upova. Radimo na rješenju koje ima smisla, koje dolazi s terena i koje će, ako nas pitate - mijenjati stvari nabolje – zaključio je uspješni poduzetnik Tovernić.