U Općini Budinščina održana je druga sjednica Općinskog vijeća na kojoj su vijećnici raspravljali o četiri točke dnevnog reda, a sjednici su nazočili svi članovi Vijeća. Sjednica je protekla u konstruktivnom ozračju, a sve odluke donesene su jednoglasno.
Najvažnija tema bila je razmatranje i donošenje prijedloga odluke o izradi treće izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Budinščina. Kako je istaknula predsjednica Općinskog vijeća Maja Pepelko, upravo je ta točka bila ključni razlog sazivanja sjednice.
- To nam je važno jer se naš prostorni plan mora uskladiti s Prostornim planom Krapinsko-zagorske županije, ali i zbog aktualne teme otvaranja kamenoloma u Siljevcu. Prije početka izrade potrebno je izraditi i studiju utjecaja na okoliš, koju mora izraditi ovlašteni izvođač, što je već dogovoreno od strane prijašnje vlasti, no do izmjene još uvijek nije došlo zbog potrebe usklađivanja sa zakonskim propisima - pojasnila je predsjednica Vijeća.
Naglasila je i kako je veliki broj mještana podnio zahtjeve za prenamjenu zemljišta, najčešće iz poljoprivrednog u građevinsko, što bez izmjene prostornog plana nije moguće. Stoga ova odluka ima izravan utjecaj na razvoj i buduće investicije u općini.
Uz izmjene prostornog plana, vijećnici su razmatrali i prijedlog odluke o davanju prethodne suglasnosti na opće uvjete isporuke komunalne usluge ukopa pokojnika, a sjednica je zaključena usvajanjem izvješća o provedbi Plana upravljanja imovinom u vlasništvu Općine Budinščina za 2024. godinu. Riječ je o obveznom dokumentu koji, kako je istaknuto, osigurava transparentno upravljanje općinskom imovinom, a prihvaćen je jednoglasno i bez primjedbi što znači da su svi složni oko toga da su se planirani planovi i projekti provodili u skladu sa svim važećim propisima odnosno zakonskim aktima.
Pod točkom pitanja i prijedlozi bilo je riječi o nekolicini prijedloga mjesnih odbora, no bez značajnijih rasprava. Predsjednica Vijeća zaključila je kako je sjednica bila konstruktivna te da je cilj svih vijećnika zajednički rad za boljitak svih mještana.