Now Reading:
Župan Kolar: Mi imamo dobar proizvod, ali dodatno smo poradili na brendiranju, na „tetrapaku” koji nam je omogućio da budemo prepoznatljivi
Full Article 3 minutes read

Župan Kolar: Mi imamo dobar proizvod, ali dodatno smo poradili na brendiranju, na „tetrapaku” koji nam je omogućio da budemo prepoznatljivi

Župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar jutros je gostovao u emisiji Poslovni tjedan na Prvom programu Hrvatskoj radija.

Kolar je tom prilikom govorio o strategiji razvoja Krapinsko-zagorske županije, odnosno o činjenici da se Županija kroz strateške dokumente odredila kao Županija – prijatelj investitora te da tako funkcionira proteklih 10-ak godina. Potvrda za to je vijest da je Financial Times Krapinsko-zagorsku županiju svrstao na šesto mjesto među malim europskim regijama budućnosti.

– Financial Times je sada prepoznao ta naša stremljenja, s time da je ova platforma koju smo napravili i koju smo povezali na sustav Invest in Zagorje, bila vjerojatno ona “točka na i” koja nas je uzdignula i gurnula iznad ostalih regija – rekao je Kolar.

Govorio je o sedam područja koja se pritom analiziraju – ekonomski potencijal, poslovno okruženje, ljudski kapital i način života, troškovna učinkovitost, povezanost, inovacije i sposobnosti istraživanja razvoja i strategija za ulaganje.

– A mi smo upravo sa ovom strategijom za ulaganje dali onaj dodatni “touch”. Vi imate jednu platformu gdje uz nekoliko klikova možete ući u svaku gospodarsku zonu na području Krapinsko-zagorske županije, klikom miša na postojeće objekte, tvornice, možete vidjeti tko tamo radi, s čime se bavi, koja je struktura za posebnih, da li je firma izvozno orijentirana, da drugim klikom miša možete vidjeti koliko još ima praznog prostora u toj poslovnoj zoni, koje je vlasništvo, tko je vlasnik, tko je upisan u katastru, što je to u prostornom planu predviđeno, koja vrsta gradnje, koliko ste udaljeni od željezničke pruge do čvorišta, na izlaska, na autocestu, naše strukovne škole imate unutra upisane, da li mi školujemo profil ljudi koji vam je potreban i to naravno rušimo one predrasude da u Hrvatskoj ne možete brzo i transparentno doći do papira – kazao je župan.

Dodao je da, kada se investitor javi, župan u Uredu za graditeljstvo imenuje čovjeka koji prati investitora od početka do kraja procesa izdavanja građevinskih dozvola, pri čemu su važne učinkovitost i brzina.

– Recimo, jedan vlasnik Vetropack Straže, jedan vlasnik OMK-a, govorimo o vlasnicima, ne o direktorima, Dunapack-a, su mi u osobnom razgovoru rekli da u svojim matičnim državama nisu mogli doći brže do građevinske dozvola nego što su došli kod nas – ističe.

Kao prednost Krapinsko-zagorske županije istaknuo je blizinu Zagreba, dobru povezanost i dobru strukturu gospodarstva, ali i pokrivenost uvoza izvozom, pri čemu ona godišnje iznosi između 165 i 180 posto.

– U 2013. godini imamo kontinuirani rast i ukupnih prihoda, i dobiti, i investicija. U krajnjoj liniji, nešto što mi u Hrvatskoj nedovoljno dobro radimo je brendiranje. Jel’ vi znate kako kažu da najbolji proizvod prvi puta prodaje tetrapak? Znači, onako kako je on zapakiran. Drugi put se prodaje on sam sa svojom kvalitetom. Mi smo svjesni toga da imamo dobar proizvod, ali smo sada još dodatno poradili i na tom brendiranju, i na tom tetrapaku, koji nam je omogućio da budemo prepoznatljivi. I ono što mi jako puno radimo, to je rad sa stranim ambasadama u Republici Hrvatskoj, organiziramo razne događaje u Poduzetničkom centru, pokušavamo da nam oni budu partneri, nemamo ni jednog događaja gdje nam neka strana ambasada nije partner, i na taj način zapravo širite krug, bazu ljudi s kojima ste u dnevnom kontaktu – zaključio je krapinsko-zagorski župan Željko Kolar.

foto: arhiva
mlpetrinjak/sjever.hr
04.03.2024.

Input your search keywords and press Enter.