Now Reading:
Oralni seks nije grijeh – ‘Muškarac mora maziti ženine omiljene erotske točke i završiti stimulacijom klitorisa’ – riječi su poljskog fratra
Full Article 5 minutes read

Oralni seks nije grijeh – ‘Muškarac mora maziti ženine omiljene erotske točke i završiti stimulacijom klitorisa’ – riječi su poljskog fratra

Mnogi vjernici se pitaju smiju li uživati u seksu. Prema poljskom fratru konventualcu Ksaweryu Knotzu, naravno, da smiju. To je objasnio i u svojoj knjizi “Seks kakav niste poznavali” koja je prije nekoliko godina izašla u nakladi Verbuma.

Mnogi misle da Katolička crkva sa svojim pravilima ima nazadan, dosadan i bezličan pogled na spolnost. Misle da Crkva svojim pravilima i strogim načelima oduzima od spontanosti i romantičnosti seksa. To je jako daleko od istine. Ova knjiga poručuje da se radost seksa ne nalazi u tzv. oslobođenju od moralnih principa, nego u poslušnosti zapovijedima Boga Stvoritelja koje je uputio našim praroditeljima: ‘Plodite se i množite’, tj. u življenju po Božjim i crkvenim zapovijedima na ovomu području”, piše Stojić objašnjavajući kako osobno kao katolički svećenik dobiva na stotine upita i molbi za razgovor o toj temi od bračnih parova i mladih.

-Koja im je glavna tema i briga? Seks. Kakva su im pitanja? Što je dopušteno u predigri? Je li grijeh ako oralno zadovoljim supruga? Moj muž uvijek ima želju, a ja baš ne. I tako dalje – navodi Stojić, a mnoge odgovore na ta pitanja daje upravo ova knjiga koja je šokirala puritance i skrupuloznije vjernike jer opisuje seksualne odnose u braku.

Naime, Knotz tvrdi kako “Isus Krist pristupa supružnicima i onda kada se nježno grle, ljube, miluju, imaju spolni odnos. I na taj način njihova probuđena tijela sudjeluju u tajni ljubavi Boga skrivenoga u ljudskim tijelima. U trenutku kada uzajamno daruju zadovoljstvo Gospodin Bog je prisutan među njima, i to na temelju sakramenta ženidbe koji posvećuje njihov intimni odnos.” Govori o “tri kućna oltara” kao simbolima dimenzija odnosa s Bogom, a to su: kućni molitveni kutak, stol i bračna postelja.

Prema riječima Knotza katolički se supružnici prema bračnoj postelji odnose s osobitim poštovanjem. Uređuju posebnu sobu za intimno slavljenje bračnoga čina. Opremaju je krevetom toliko širokim da bi pogodovao lagodnu doživljaju toga iznimnog trenutka. Kako kaže “supružnici slave svoj sakrament, odnosno svoj život s Kristom, i u spolnome činu”. Takva tvrdnja obično šokira ljude koji su naučili pogrešno gledati na spolnost. Teško im je prihvatiti da je Bog zainteresiran i za sretan spolni suživot ljudi i da u tomu trenutku daruje supružnicima svoje darove, piše Knotz objašnjavajući kako se tu radi o krivoj predodžbi koja se definira pitanjem – što Bog ima s mojom spolnošću?

Kada ljudi slušaju o svetosti bračnoga života, odmah zamišljaju kako takav seks mora biti lišen radosti, erotskih igrica, maštarija i supružnicima atraktivnih poza.

-Kod muškarca izbacivanje sjemena prati ‘automatsko’ zadovoljstvo. Zato ga, naravno, želi što je moguće češće. Kod žene prihvaćanje spolnoga čina i rizik mogućega začeća u brojnim slučajevima nisu ‘automatski’ prirodno nagrađeni snažnim osjećajem zadovoljstva. Žena se često na spolni čin odlučuje više iz ljubavi prema mužu nego poradi vlastite potrebe. Zato je jako važno da muškarac za vrijeme spolnoga čina nastoji nagraditi ženinu odanost, trud i rizik – piše i naglašava kako je “muž dužan posebno se brinuti da žena za vrijeme spolnoga čina doživi zadovoljavajuću emocionalnu bliskost i seksualno zadovoljstvo. U brojnim slučajevima to se može dogoditi samo onda kada spolni čin prate dodatni muževi zahvati – počevši od stvaranja sigurna, nježna i srdačna ozračja za spolni čin preko maženja njezinih omiljenih erotskih točaka, a završavajući stimulacijom klitorisa.

Što je s oralnim seksom, koji spominje i don Damir Stojić?

Crkveni nauk ipak nije svima poznat i stoga vrlo često katolički supružnici imaju dvojbu je li oralni seks za vrijeme predigre moralno dopušten. Sumnjičavost često dolazi otuda što je takav oblik maženja promican na brojnim pornografskim portalima kojima je to samo način privlačenja klijenata. U tomu kontekstu takva se maženja pokazuju kao oblik razuzdana, ljubavi lišena seksa, od kakva supružnici zaziru. Ozračje pornografske stranice ipak nije ozračje bračne ljubavi. Te dvije stvarnosti ne treba poistovjećivati i međusobno brkati bez obzira na izravne asocijacije. Stimuliranje vanjskih spolnih organa usnama ili jezikom, kao element predigre, moralno je dopušteno i u takvu ponašanju ne treba tražiti grijeh – tvrdi Knotz u knjizi dodajući kako bi crkveni nauk zapao u proturječnost kada bi propovijedao da se neke dijelove tijela voljene osobe, kao što su usta, ruke, grudi, bedra, stražnjica može milovati i ljubiti, a druge – na primjer spolne organe – nije dopušteno ljubiti, maziti, dodirivati te da pripadaju u drugu kategoriju i da ih se ne može voljeti na isti način i iz toga maženja crpiti užitak.

Poslije seksa svijet je bolji

-Za vrijeme bračnoga spolnog čina čovjek može u vremenu i prostoru doprijeti do određenoga otajstva (misterija) koje ga na trenutak čini sretnim. Govoriti samo o nagonu, o traženju užitka, ograničavanje je opisa intimnoga odnosa. Svođenje spolnoga čina samo na materijalne i biološke spoznaje moguće je usporediti s postizanjem umijeća čitanja pojedinih slova, ali bez sposobnosti njihova spajanja u jedan izraz – objašnjava on. Dakako, sve što piše odnosi se na seks u braku pa tako kaže da “ljubav koju su supružnici pružili jedno drugome za vrijeme bračnoga čina utječe na njihov svakodnevni život”.

Poslije dobra spolnoga odnosa, puna ljubavi, svijet im se čini živopisniji, bolji. U kući se popravlja ozračje. Muškarci bivaju blaži, žene postaju uviđavnije i vedrije. Muškarci osjećaju nadolazak životne energije, veću volju za poslom, spremnost prihvaćanja teških zadaća koje su do tada odgađali. Žene koje se osjećaju voljene cijelo vrijeme su mislima i srcem uz muža, s većom se strašću angažiraju u obiteljskome životu i lakše rješavaju svakodnevne probleme – piše Knotz.

sjever.hr/vzaktualno.hr 28.04.2023.

Input your search keywords and press Enter.