Now Reading:
KAOS NA LETU DO DUBROVNIKA Pilot uznemirenim putnicima poručio: „Nadam se da ćemo imati dovoljno goriva”
Full Article 2 minutes read

KAOS NA LETU DO DUBROVNIKA Pilot uznemirenim putnicima poručio: „Nadam se da ćemo imati dovoljno goriva”

Oko 150 putnika British Airwaysa na letu BA 2832 putovalo je skoro 24 sata iz Londona do Dubrovnika, a za sve je, navodno, kriva bura, piše Jutarnji.

Naime, avion iz Londona trebao je u nedjelju u 21 sat i 25 minuta sletjeti u Dubrovnik, a sve je išlo prema redu vožnje do dolaska pred grad. Kako putnici tvrde, pilot se nekoliko puta pokušao spustiti na tamošnji aerodrom, ali mu to nije uspjelo, pa potom skoro pola sata kružio iznad Dubrovnika pokušavajući sletjeti, no opet bez uspjeha.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja, pilot je obavijestio putnike da zbog jakog vjetra ne može sletjeti te da avion spustiti u Zagrebu i dodao da se nada da će imati dovoljno goriva kako bi došli do zagrebačkog aerodroma što je putnike još više uznemirilo.

Let do Zagreba i slijetanje su ipak prošli bez problema, no sugovornici Jutarnjeg lista tvrde da ih na tamošnjem aerodromu nitko nije dočekao niti im objasnio što da rade i kada će poletjeti prema Dubrovniku.

Jedino im je pilot, tvrde, objasnio da mora odmarati najmanje 12 sati te da prije toga neće moći poletjeti.

U upravi Međunarodne zračne luke Zagreb govore drugačije. Naime, za Jutarnji su rekli kako su putnike dočekali djelatnici aerodroma koji su im uručili obavijest aviokompanije da si sami pronađu smještaj i da će im British Airways nadoknaditi troškove.

Osim toga, djelatnici aerodroma su im organizirali odlazak do taksija kako bi što prije došli do svog privremenog smještaja.

Kako tvrde putnici, tek su u ponedjeljak prijepodne dobili SMS poruku od British Airwaysa da u Dubrovnik nisu mogli sletjeti zbog lošeg vremena te da će iz Zagreba poletjeti u 13 sati i 30 minuta. No, ni to obećanje se nije ostvarilo.

Nekoliko sati kasnije stigla im je nova poruka u kojoj je pisalo da će iz Zagreba poletjeti u 15 sati 30 minuta te da će dobiti vaučer za osvježenje na aerodromu.

Ogorčeni putnici pritom nisu dobili nikakvo objašnjenje zbog čega su morali u Zagrebu čekati čak 16 sati na polijetanje prema Dubrovniku niti zašto im se kompanija obratila tek nekih desetak sati nakon slijetanja u Zagreb.

www.sjever.hr / jutarnji.hr
06.09.2022.

Input your search keywords and press Enter.