Nadzorni odbor Podravke dao je suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025. Prilikom izrade Strategije analizirano je trenutačno stanje, povijesni podaci, kao i vanjsko okruženje Grupe Podravka.
Strategija obuhvaća obje divizije Grupe Podravka, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa: usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije.
Strategija definira područja za iskorake u poslovanju koji će dodatno osnažiti sposobnost Grupe Podravka da kontinuirano prepoznaje potrebe potrošača i još brže se prilagođava promjenama u navikama potrošnje zadržavajući visoku kvalitetu i najviše zdravstvene standarde svojih proizvoda.
U narednom razdoblju cilj je Grupe Podravka biti još bliže svojim potrošačima kako bi širokim izborom visoko kvalitetnih proizvoda ostala njihov pouzdani partner u savladavanju izazova suvremenog načina života. Osnovna poruka kojom će se Grupa Podravka voditi u sljedećem razdoblju provodeći usvojenu Strategiju jest „Znanjem i srcem do ukusne hrane i dobrog zdravlja za naše potrošače“.
Prehrambena divizija Grupe Podravka u narednom će razdoblju poseban naglasak staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži koje će biti usmjerene na povećanje dostupnosti Podravkinih proizvoda te njihovu prilagodbu potrebama i životnim navikama različitih skupina potrošača.
Budući ubrzani rast i razvoj divizije Prehrana bazirat će se na kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi.
I u sljedećem razdoblju će hrvatsko tržište kao i tržišta Adria regije biti dominantna te će fokus, osim na daljnji rast, biti na očuvanju visokih tržišnih pozicija. Ovakvim strateškim pristupom očekuje se znatnije povećanje udjela tržišta Zapadne i Srednje Europe u ukupnim prihodima od prodaje.
Povećanjem samodostatnosti kroz vlastitu poljoprivrednu proizvodnju i jačanjem kooperacije, Podravka će u sljedećem petogodišnjem razdoblju doprinijeti smanjenju ovisnosti o uvozu i stabilno upravljati rizicima u primarnom dijelu lanca opskrbe jačajući lidersku poziciju i konkurentnost.
Grupa Podravka će, u okviru usvojene strategije poslovanja, aktivno raditi i na uspostavljanju naprednije funkcije upravljanja ljudskim resursima radi postizanja odgovarajuće strukture i daljnjeg unapređenja statusa zaposlenika.
Druga divizija Grupe Podravka, Farmaceutika (Belupo), u sljedećem će razdoblju fokus staviti na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja s proizvodima u dodatnim anatomsko-terapijsko-kemijskim skupinama te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda.
Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije.
www.sjever.hr / Podravka
10.06.2021.