Now Reading:
Nova radionica u TICM-u: Korištenje besplatnih uredskih alata u poslovanju
Full Article 3 minutes read

Nova radionica u TICM-u: Korištenje besplatnih uredskih alata u poslovanju

Želite li saznati kako stvoriti, podijeliti i urediti PDF dokumente? Koji su najbolji besplatni alati za grafički dizajn? Kako pristupiti webinaru i sastanku putem ZOOM-a i drugih sličnih videokonferencijskih alata?

Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na informativnoj radionici u organizaciji TICM-a pod nazivom

KORIŠTENJE BESPLATNIH UREDSKIH ALATA U POSLOVANJU
koja će se održati u srijedu, 17. ožujka 2021. godine, od 9 do 14 sati, u informatičkoj učionici zgrade TICM3, na adresi Bana Josipa Jelačića 22/N Čakovec.

S obzirom na široki raspon mogućnosti, ne čudi da je Microsoft Office danas najpopularniji set uredskih programa. Međutim, Microsoft Office nije besplatan te kao takav nije dostupan velikom broju korisnika koji se zbog toga sve više okreću uredskim alatima dostupnima za korištenje bez plaćanja. Na internetu postoji niz alternativnih programa među kojima je teško pronaći odgovarajući. U okviru ove radionice, poduzetnici i njihovi zaposlenici usmjerit će se na alate koji mogu značajno olakšati administrativni dio poslovanja.

PROGRAM INFORMATIVNE RADIONICE:
I love PDF – besplatni web alat za obradu PDF dokumenta
• Spajanje više PDF dokumenta u jedan,
• Komprimiranje PDF-a – smanjivanje veličina datoteka uz optimizaciju za maksimalnu kvalitetu PDF-a,
• Pretvaranje PDF dokumenta u Word, Excel, PowerPoint dokumente i JPG datoteke,
• Organiziranje PDF dokumenata – korisnik može poredati stranice svoje PDF datoteke, izbrisati stanice ili dodati PDF stranice u dokument,
• Pretvaranje PDF dokumenta u normiranu verziju PDF/A dokumenta za dugoročno arhiviranje,
• Popravak PDF dokumenta – korisnik može popraviti oštećeni PDF dokument i oporaviti podatke, iz oštećenog PDF dokumenta alatom za popravke.
7Zip
• Softver za komprimiranje datoteka različitih vrsta.
Recuva
• Specijalizirani alat za vraćanje izbrisanih datoteka.
AnyDesk
• Specijalizirani program za udaljeno upravljanje računalima.
Canva – besplatni web alat za grafički dizajn
• Kako se prijaviti/stvoriti korisnički račun,
• Izrada postera, čestitka, infografika, prezentacija, objava na društvenoj mreži,
• Umetanje elemenata (pozadina, ukrasi, tekst),
• Dijeljenje izrađenog dizajna.
ZOOM i MEET – besplatni sustavi za video konferencije
• Instaliranje aplikacija,
• Kreiranje profila,
• Pristupanje webinaru ili sastanku
• Dodatne napomene.
Google drive (disk)
• Korištenje aplikacije,
• Prijenos i dijeljenje dokumenata,
• Preuzimanje dokumenata i pristup datotekama izvan mreže,
• Pretvaranje dokumenata stvorenih drugim programima.
Google docs
• Google dokumenti,
• Google tablice,
• Google prezentacije,
• Google obrasci.

PRIJAVA:

Sudjelovanje na informativnoj radionici je besplatno, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispred poduzeća na poveznici.
Prijave na radionicu vrše se najkasnije do 15. ožujka 2021. godine. Zbog epidemiološke situacije broj sudionika ograničen je na 12.
Poželjno je da polaznici posjeduju osnovna znanja rada na računalu i imaju Gmail račun jer u protivnom neće moći aktivno sudjelovati u izvođenju vježbi vezanih uz Google drive i docs.
Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća.

PREDAVAČ:
Tomislav Breznik, mag. oec, stručni je suradnik u Odjelu inkubacije i edukacije u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje. U sklopu projekta Istakni se osvoji posao 2 održava radionice iz osnovnih i naprednih informatička znanja s ciljem podizanja razine informatičke pismenosti kod nezaposlenih osoba. Vodi radionice na temu uredskih i web alata u poslovanju za različite ciljne skupine.

Informativna radionica je dio projekta TICM PPI 5.0 MSP sufinanciranog u okviru javnog poziva Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta pod nazivom Pružanje visokokvalitetnih usluga za MSP putem poduzetničkih potpornih institucija (PPI).
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

www.sjever.hr

12.03.2021.

Input your search keywords and press Enter.