Now Reading:
Pogledajte koji proizvodi Podravke najbolje idu i u kojim dijelovima Europe lude za njenim proizvodima
Full Article 3 minutes read

Pogledajte koji proizvodi Podravke najbolje idu i u kojim dijelovima Europe lude za njenim proizvodima

U prvih šest mjeseci ove godine, unatoč koronakrizi, segment Prehrane tvrtke Podravka ostvario je 1.755,0 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja povećanje od 70,7 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu.

U okviru navedenog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 6,2 posto odnosno za 97,9 milijuna kuna.

Najveći rast u iznosu od 45,2 milijuna kuna ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo te kod poslovnog programa Mesni proizvodi, jela i namazi u iznosu od 21,6 milijuna kuna. Kod poslovnog programa Riba zabilježen je rast prihoda od prodaje u iznosu od 14 milijuna kuna, kod poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack 12,1 milijun kuna dok je poslovni program Podravka hrana ostvario rast za 6,9 milijuna kuna u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije.

Poslovni program Žito i Lagris zadržao je prihode od prodaje na razini prošle godine najveći dijelom zbog negativnog utjecaja od kretanja prihoda u kategoriji svježih pekarskih proizvoda, primarno na tržištu Slovenije i Italije.

Dodajmo i da kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći rast u iznosu od 68,5 milijuna kuna zabilježen je u Adria regiji, potom u regiji Centralna Europa u iznosu od 30,4 milijuna kuna te regiji Istočna Europa u iznosu od 5,6 milijuna kuna dok je regija Zapadna Europa i prekooceanske zemlje ostvarila 3,6 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje u odnosu na godinu ranije.

www.sjever.hr Foto Podravka 28.08.2020.

Input your search keywords and press Enter.