Now Reading:
KINEZI STIŽI U PODRAVINU? Hoće li nakon Pelješkog mosta Kinezi dobiti i najveći projekt u gradnji željezničke pruge i to od Križevaca do granice s Mađarskom?
Full Article 3 minutes read

KINEZI STIŽI U PODRAVINU? Hoće li nakon Pelješkog mosta Kinezi dobiti i najveći projekt u gradnji željezničke pruge i to od Križevaca do granice s Mađarskom?

pruga

U sjedištu HŽ Infrastrukture, u nazočnosti investitora i ponuđača u petak je održano javno otvaranje ponuda pristiglih u sklopu otvorenog postupka javne nabave za izvođenje radova na projektu „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica“, ukupne duljine 42,6 kilometara.

Riječ je o strateškome projektu od javnoga značaja za Republiku Hrvatsku i do sada najvećemu infrastrukturnom željezničkom projektu u novijoj povijesti Republike Hrvatske koji sufinancira Europska unija procijenjene vrijednosti investicije 297 milijuna eura.

Njegovom provedbom povećat će se kapacitet pruga, podići brzina prometovanja modernom dvokolosiječnom prugom te podići razina sigurnosti na koridoru, a na što znatan utjecaj ima i provedba projekta „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Dugo Selo – Križevci“, vrijedan 196,9 milijuna eura, koji je trenutačno u fazi izvođenja radova, te projekt „Rekonstrukcija i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac“, procijenjene vrijednosti radova 315 milijun eura, a za koji će javna nabava za izvođenje radova biti raspisana krajem ove godine.

vlak

Riječ je o projektima koji se nalaze na hrvatskome dijelu Mediteranskog koridora koji se proteže od državne granice s Mađarskom preko Zagreba pa sve do Rijeke, a njihovom realizacijom u konačnici će biti stvoreni uvjeti za dodatno povećanje opsega tereta u riječkoj luci i za podizanje njezine konkurentnosti.

Na javno otvaranje pristiglo je ukupno deset ponuda za izvođenje radova. Pristigle ponude bit će evaluirane u zakonski određenom roku, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije ponude slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova.

Izrada projektne dokumentacije za predmetni projekt sufinancirana je također europskim sredstvima, i to u sklopu programa IPA-e, odnosno Operativnog programa Promet.

Od deset ponuda koje su otvorene danas, najniža je ona zajednice ponuditelja Sinohydro Corporation; Sinohydro engineering bureau 4 co. i to u iznosu od 2,41 milijarde kuna (bez PDV-a).

s.kalajdžija/sjever.hr 19.07.2019.

Input your search keywords and press Enter.