Now Reading:
U ovim trgovačkim lancima Hrvati troše najviše – prvom na ljestvici godišnji promet porastao gotovo 17 posto
Full Article 2 minutes read

U ovim trgovačkim lancima Hrvati troše najviše – prvom na ljestvici godišnji promet porastao gotovo 17 posto

Rast prometa u domaćoj trgovini tijekom prošle godine, osim najvećih trgovačkih lanaca u čijim zaradama prodaja hrane i pića čini glavninu prihoda poput Spara i Konzuma, bilježe i gotovo sve najznačajnije veletrgovine neprehrambenim proizvodima.
Najviše je među velikim trgovcima namještajem, odjećom, pokućstvom i ostalim neprehrambenim proizvodima, u prošloj godini rastao Pevec, 16,59 posto, ostvarivši ukupni prihod od milijardu i 954 milijuna kuna, piše Novac.hr.
Iznad deset posto u prošloj, u odnosu na 2017., rasli su u ovoj konkurenciji veletrgovina i Muller (16,81 posto), Lesnina (10,83 posto), Emmezeta (15,64 posto), Ikea (11,26 posto), Jysk (14 posto) i Zara, koja je ostvarila 637 milijuna kuna prihoda uz rast od 10,16 posto. Dio veletrgovina neprehrambenim proizvodima još nije objavio poslovna izvješća za prošlu godinu.


Pevec na ovoj rang listi zauzima prvo mjesto i po veličini prihoda u prošloj godini, a slijede ga Tisak koji je lani uprihodio milijardu i 630 milijuna kuna, DM (1,8 milijarda kuna), Muller (1,6 milijardi) i Lesnina, koja je u ostatku konkurencije bila najbliže prihodu od milijardu kuna, uprihodivši 994 milijuna kuna.
Kad je u pitanju poredak najuspješnijih veletrgovina neprehrambenom robom prema ostvarenoj dobiti, ispred Peveca, koji je ostvario 172 milijuna i 274 tisuće kuna dobiti, samo je Muller, s profitom od 176 milijuna i 100 tisuća kuna. Na trećem mjestu po visini dobiti je Fero-Term s 95 milijuna kuna, a iznad 50 milijuna kuna dobiti bilježe i Lesnina, DM i C&A, piše Novac.
Među najvećim veletrgovinama, ne računajući trgovačke lance kojima hrana čini glavninu ponude, pad prihoda u odnosu na 2017., lani su zabilježili samo Tisak, za šest posto i H&M, za 0,26 posto.
Kada se promotri pedeset najvećih tvrtki u maloprodaji neprehrambenom robom, po veličini rasta lani se, daleko ispred svih, izdvojio poljski Pepco, koji je 2017. stigao na domaće tržište. Ostvarivši u 2018. prihod od 229 milijuna i 789 tisuća kuna, Pepco je povećao promet za čak 195 posto, uz pospremljenu dobit od 42 milijuna kuna.

www.sjever.hr/aktualno.hr

27.07.2019.

Input your search keywords and press Enter.