Now Reading:
Zagorje spremno za novi turistički iskorak – pogledajte prekrasan promidžbeni film Bajke na dlanu
Full Article 3 minutes read

Zagorje spremno za novi turistički iskorak – pogledajte prekrasan promidžbeni film Bajke na dlanu

bajka na dlanu

Zagorje je dobilo novi promidžbeni film. Njegova je svrha najuspješnije turističko odredište kontinentalne Hrvatske na najbolji način predstaviti što većem broju potencijalnih gostiju.

Naime, turizam Bajke na dlanu u uzlaznoj je putanji. Prošle godine u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je rast od preko 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.

U sklopu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta prati i kontinuirano osmišljavanje i stvaranje novih turističkih sadržaja te atrakcija. Tako u Krapinskim Toplicama gosti mogu iskušati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti, a oni željni vjetra u kosi Zagorje mogu doživjeti upravljajući quadom ili dižući se u visine balonom.

– Došli smo do jedne razine u kojoj smo najbolji – najbolja smo destinacija kontinentalnog turizma u Hrvatskoj. Sada je pravo vrijeme za  podbrendiranje po sektorima. Imat ćemo glavni brend – našu Bajku na dlanu, a razgranat ćemo ga po nekim kategorijama kako bismo promociju destinacije digli na još jednu višu razinu – kazao je Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije.


Upravo bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas.
– Četverominutni film koji ima i kraću verziju, sniman je prošlo ljeto na više od trideset lokacija – od onih najpoznatijih poput Velikog Tabora, Muzeja krapinskih neandertalaca i Marije Bistrice preko netaknute prirode do novootkrivenih lokacija među kojima su Bedekovčanska jezera i Muzej oldtimera Presečki. Snimka bilježi i šezdeset i četiri osobe, Zagorce zaljubljene u svoje Zagorje – istaknula je Jasenka Haleuš.


Govoreći o jačanju pozicije svoje županije na domaćem tržištu Kolar je istaknuo njezinu gastronomsku prepoznatljivost te najavio sajamske izložbe 100 % zagorsko. Te će izložbe proizvode zagorskih OPG-ova promovirati u Zagrebu te Rijeci.


Veliki potencijal Zagorja u europskim su okvirima njegove ljekovite termalne vode koje pogoduju razvoju zdravstvenog turizma, jedne od najbrže rastućih gospodarskih grana u Hrvatskoj. Upravo je ta činjenica potaknula tamošnje zdravstvene i turističke djelatnike na osnivanje klastera Zagorje – Zdravlje na dlanu. Njihov je zajednički cilj stvoriti prepoznatljiv i konkurentan zdravstveno-turistički proizvod.

Promidžbeni filma Bajke na dlanu pogledajte ovdje

www.sjever.hr

Input your search keywords and press Enter.