Ravnatelj Županijske bolnice Čakovec, Igor Šegović, izjavio je za HRT da nema ništa protiv pisanja pritužbi i određenih prigovora na rad bolnice. No, apelira da se to prije svega radi službenim putem, a ne preko modernih sredstava komunikacije poput društvenih mreža.
-Pisanje pritužbi nije ništa loše. Ako je konstruktivna, ima za cilj rješavanje neke smetnje, onda ona može pomoći – rekao je Šegović. Napominje da svaka bolnica ima dobro razrađen sustav zaprimanja pritužbi i pohvala.
-Važno je reći da do nas dođe svaka pritužba. Ako se ona napiše na neku društvenu mrežu, ona će do nas doći i pokušat ćemo je riješiti. Ali mi molimo i volimo da pritužba bude službenim putem jer onda možemo zatražiti očitovanja i riješiti konkretan problem. Želja i cilj naše uprave je da se svaka pritužba shvati maksimalno ozbiljno i da se u zakonom predviđenom roku odgovori i razriješi. Odgovornost nije kolektivna, već individualna. Bitno je da se nađe odgovornost i da se s dotičnom osobom popriča i pokuša unaprijediti njezin rad s ciljem poboljšanja kvalitete usluge našim pacijentima – rekao je Šegović.
U vezi sa slučajem gospodina kojemu je curila krv iz uha i koji je smatrao da ga u bolnici nisu adekvatno primili, pa je o tome pisao na društvenim mrežama, ravnatelj Šegović kazao je da je slučaj riješen na zadovoljstvo korisnika.
-Najvažnije je da mi kao ustanova ne smijemo odbijati pacijente i moramo u hitnim službama rješavati te probleme. Ali, isto tako ako kao ustanova pogriješimo, moramo tu odgovornost prihvatiti i sve učiniti da se takve situacije ne ponavljaju – izjavio je za HRT Šegović.
sjever.hr/hrt.hr
13.01.2023.