Now Reading:
PODRAVKA: Čokolino s Huljićem jedna je od najuspješnijih kreativnih kampanja ikada
Full Article 3 minutes read

PODRAVKA: Čokolino s Huljićem jedna je od najuspješnijih kreativnih kampanja ikada

čokolino

Novu kreativnu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos. Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvoga dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima.

Podravkin Čokolino je odavno prerastao kategoriju dječje hrane i postao je omiljeni obrok svih generacija, a kako bi predstavili nove i zanimljive ekstenzije Čokolina najveća hrvatska prehrambena kompanija Podravka i kreativna agencija McCan odlučili su ponuditi potpuno drugačiju i inovativnu kampanju. Hrabar odabir kreativnog marketinškog pristupa i suradnja s jednim od naših najplodnijih hrvatskih skladatelja Tončijem Huljićem rezultirala je uspješnim pozicioniranjem brenda. Upravo je novog promotora, koji u TV spotu okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male, čak 70 posto ispitanika ocijenilo kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, dok je gotovo polovica ispitanika kampanju opisala jedinstvenom, drugačijom i ugodnom za gledanje.

„Čokolino je simbol djetinjstva za toliko generacija da mu reklama i nije potrebna, ali ponosan sam da je ležeran i humorističan koncept koji smo zajednički realizirali ostvario ovako spektakularan rezultat. Uz Čokolino sve nas vežu pozitivne emocije, stoga je naša namjera bila da i ton reklame bude opušten, pozitivan i veseo, a gledatelji su na to izvrsno reagirali. Posebno mi je drago da smo konačno skrenuli pažnju na činjenicu da Čokolino jedu i ljudi mojih godina – i stariji. Čokolinu i Podravci želim još puno uspjeha, a ja sam zaista ponosan što sam bio dio njihove priče.“, rekao je Tonči Huljić.

Uz jačanje pozicije jednog od najpopularnijih domaćih brendova, istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je popularni Čokolino dominantno omiljeni brend kojega čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, dok ga istodobno odabire gotovo polovica, 47 posto, ispitanih potrošača.

www.sjever.hr 21.11.2020.

Input your search keywords and press Enter.