Now Reading:
Podravkin menadžment iz osobnih prihoda izdvojio sredstva za humanitarnu namjenu, ukupno prikupljeno 950 tisuća kuna
Full Article 4 minutes read

Podravkin menadžment iz osobnih prihoda izdvojio sredstva za humanitarnu namjenu, ukupno prikupljeno 950 tisuća kuna

Znak za srce jedan je od univerzalno razumljivih simbola koji nadilazi sve jezične i kulturne barijere. Njegovi najstariji nalazi datiraju iz vremena antike, a danas na svim dijelovima naše planete taj jednostavni znak simbolizira ljubav, ali i povezanost i brižnost.

Posljednjih petanestak godina, mnogima postalo jasno da društveno odgovorno poslovanje, koje uzima u obzir sve ove čimbenike, snažno doprinosi dugoročnoj održivosti tvrtke, posebice u vremenima kada se mora nositi s izazovima.

Jedan od možda najvećih izazova ikad, bila je pandemija COVID-a 19, kada je jedan mali, oku nevidljiv virus, gotovo na dva mjeseca potpuno zaustavio svijet. Važno je istaknuti da izazovi uvijek zahtjevaju kreativnost u djelovanju. Tako smo i u korona krizi svjedočili sjajnim idejama, inovacijama i partnerstvima s golemom empatijom i solidarnosti prema onima koji su bili najteže pogođeni.

U toj, iznimno kaotičnoj i teškoj situaciji, ne samo za Hrvatsku, nego i za cijeli svijet, hrvatski prehrambeni div svoje je veliko srce opet darovao svojoj zajednici, onima kojima je bilo najpotrebnije. Kreativnost, inovativnost, izvrsnost, hrabrost, strast, povjerenje, timski rad i dobročinstvo, osam je vrijednosti na kojima se temelji sedamdesetogodišnji uspjeh koprivničke Podravke.

“Uvijek se vodimo našim vrijednostima zbog kojih nikad ne zaboravljamo ni važnost društveno odgovorne uloge koju, poput mnogih drugih tvrtki, imamo u zajednici u kojoj radimo i živimo. Iako kontinuirano pružamo podršku mnogim društveno odgovornim projektima, ova situacija s korona virusom bila je posebno izazovna i mi smo se brzo prilagodili novonastalim uvjetima života i rada te pronašli načine kako da olakšamo, prvenstveno rad naših zdravstvenih djelatnika, koji su se u to vrijeme našli doslovno na prvoj crti borbe s virusom”, ističe predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

Kako je najbolje uvijek početi vlastitim primjerom, Podravkin menadžment, sa željom da pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija, iz osobnih je primanja izdvojio sredstva za humanitarnu namjenu, pa je tako, u korona krizi, ukupno prikupljeno više od 950 tisuća kuna.

“Najmanje što smo kao pojedinci mogli napraviti u tom trenutku je bilo da, pored organizacije poslovanja u tim izvanrednim vremenima i mi osobno financijski pomognemo, kako bi naš doprinos bio, primjerice, ugrađen u respiratore pomoću kojih ćemo nekome pomoći da živi ili kako bi, zahvaljujući nabavci zaštitne opreme, sačuvali zdravlje onih koji spašavaju živote. Ponosan sam što sam na čelu kompanije čiji su radnici svesrdno pojačanim ritmom odrađivali svoje zadatke te čiji menadžment ni trenutka nije dvojio da pojedinačno odvajajući svoja vlastita sredstava bude dio ove humanitarne priče”, pojasnio je pokretač ove inicijative, predsjednik Uprave Pucar

Svjesni napora koje su zdravstveni djelatnici ulagali u liječenje oboljelih i dijagnostiku, te povećanih potreba zdravstvenih ustanova za medicinskom opremom, posebice respiratorima, prema preporuci Nacionalnog stožera civilne zaštite, Podravka je donirala respirator KBC-u Split. Stožeru civilne zaštite Koprivničko-križevačke županije i Gradu Koprivnici donirala je osam tisuća komada zaštitnih maski i deset tisuća komada zaštitnih rukavica za potrebe bolničkog osoblja i pripadnike civilne zaštite.

Vatrogasnoj zajednici grada Koprivnice donirana je cisterna za vatrogasne potrebe, a Vatrogasnoj zajednici općine Sokolovac vatrogasno vozilo za pomoć u radu. Kako je čuveni “korona lockdown” trajao i u vrijeme Uskrsa, u okviru zajedničke akcije s Koprivničko-križevačkom županijom, Podravka je osigurala donaciju 500 paketa prehrambenih proizvoda i 250 paketa proizvoda dječje hrane za potrebite obitelji uoči uskršnjih blagdana, a veliku količinu prehrambenih proizvoda uputila je i Hrvatskom crvenom križu kao pomoć građanima u potrebi.

podravka

Iako nam je donijela strah za zdravlje i ekonomsku nesigurnost , pandemija COVID-a 19 opet je u fokus stavila ljudskost i našu iskonsku potrebu da skrbimo jedni za druge, a Podravka je jedan od lijepih primjera društveno odgovornog poslovanja zbog kojeg smo ovu krizu lakše podnijeli.

www.sjever.hr/poslovni.hr 13.07.2020.

Input your search keywords and press Enter.