Now Reading:
Doznajte kako radi Gradska uprava Murskog Središća, kada je otvorena blagajna, kako se radi sa strankama
Full Article 3 minutes read

Doznajte kako radi Gradska uprava Murskog Središća, kada je otvorena blagajna, kako se radi sa strankama

Zbog popuštanja mjera od strane Nacionalnog stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, temeljem Odluke Vlade Republike Hrvatske o stavljanju izvan snage Odluke Vlade Republike Hrvatske o organizaciji rada tijela državne uprave za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVID 19 i na temelju uputa Ministarstva uprave, Gradska uprava Grada Mursko Središće od ovoga tjedna radi u normalnom radnom vremenu, dok je rad sa strankama reguliran.

Također, obavještavaju se građani da će se zaprimanje pismena (Zahtjevi za oslobađanje plaćanja komunalne naknade, Zahtjevi za oslobađanje plaćanja odvoza kućnog smeća, Zahtjevi za jednokratne novčane pomoći, Zahtjevi za isplatu jednokratnu novčanu pomoć za novorođeno dijete te drugi) i dalje zaprimati na blagajni Centra za kulturu „Rudar“ Mursko Središće.

Isto tako, blagajna za naplatu komunalne naknade i ostalih davanja i dalje će biti u holu Centra za kulturu „Rudar“ Mursko Središće. Prijašnja odluka o radu blagajne i zaprimanju pismena stavlja se van snage te je od srijede radno vrijeme blagajne i zaprimanja zahtjeva sljedeće:

-ponedjeljkom od 08:00 do 12:00 sati
-srijedom od 13:00 do 17:00 sati
-petkom od 08:00 do 12:00 sati

Zahtjevi će se zaprimati i blagajna će raditi srijedom u popodnevnim satima kako bi građani koji su u nemogućnosti zbog posla riješiti stvari prijepodne isto mogli riješiti nakon posla odnosno popodne.

Za sve druge potrebe građana koje se ne mogu riješiti telefonskim putem ili putem elektroničke pošte, a uz to je moguća potrebna prisutnost stranke, izuzetno u takvim slučajevima djelatnici Gradske uprave će organizirati takva primanja u posebnoj prostoriji – multimedijalnoj dvorani Centra za kulturu „Rudar“ pridržavajući se pritom propisanih epidemioloških mjera od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. U slučaju potrebe stranke će biti pozvane od strane voditelja gradskih odsjeka ili pak mogu same zatražiti primanje i to:

-u slučaju potrebe za sastankom s gradonačelnikom – broj telefona 040 370 771
-u slučaju potrebe za sastankom s pročelnikom Jedinstvenog upravnog odjela (imovinsko pravni odnosi, javni pozivi,…) – 040 370 782
-u slučaju potrebe za sastankom s voditeljicom Odsjeka za opće društvene djelatnosti, turizam, europske integracije i protokol (udruge, Turistička zajednica, projekti,…) – 040 370 771
-u slučaju potrebe za sastankom s voditeljem Odsjeka za financije, proračun, društvene djelatnosti i socijalnu skrb (isplate, uplate, računi) – 040 370 776
-u slučaju potrebe za sastankom s voditeljem Odsjeka za gospodarstvo, graditeljstvo, zaštitu okoliša, stambene i komunalne poslove (projekti, privatna gradnja, komunalno redarstvo, aglomeracija,…) – 040 370 783

Termini primanja stranaka na gore navedeni način bit će dodijeljeni temeljem mogućeg rasporeda i dogovora između gradskih djelatnika i stranaka.

www.sjever.hr

14.05.2020.

Input your search keywords and press Enter.