Now Reading:
Stožer Grada Ludbrega od početka dobro organiziran
Full Article 3 minutes read

Stožer Grada Ludbrega od početka dobro organiziran

Stožer civilne zaštite Grada Ludbrega od samoga početka djeluje kao organizator provođenja svih mjera koje donosi središnji stožer.

Održano je već nekoliko sastanaka, a svakodnevno predsjednica Stožera zamjenica gradonačelnika Renata Potočnik i djelatnici gradske uprave, uz koordinaciju sa zapovjednikom policijske postaje Ludbreg Leonardom Sakačem i zapovjednikom DVD-a Ludbreg Juricom Havaićem usmjeravaju rad stožera te odgovaraju na mnogobrojna pitanja sugrađana.

-Ovo su izvanredne okolnosti za sve nas i kao građane, ali i kao članove stožera. Svi zajedno trebamo pokazati najviši stupanj ozbiljnosti kako bi odluke koje se donose bile sprovedene te kako bismo na taj način smanjili rizik od zaraze virusom Covid-19. Ludbreg je industrijski grad s puno dnevnih migranata i važno je da svi znaju što im je činiti i da se pridržavaju uputa – rekla je Renata Potočnik.

Stožer je smješten u gradskoj upravi i na tome se mjestu izdaju i propusnice za kretanje građana, a na posebnoj mejl adresi stozer@ludbreg.hr svi mogu dobiti potrebne informacije i pojašnjenja. Troje zaposlenika zajedno s predsjednicom stoje na usluzi našim sugrađanima, fokusirani da se problemi riješe odmah ili da se bar ljude uputi na pravu adresu. Zasad sve funkcionira besprijekorno, od same opskrbe hranom i lijekovima, rješavanja komunalnih problema do normalnog rada poduzeća i firmi.

Cilj stožera je da pruži građanima sigurnost da se život može odvijati normalno, ali istovremeno gradski službenici rade i na osmišljavanju mjera koje će pomoći našim obrtnicima i svima onima koji su morali prekinuti svoje poslovanje da lakše prebrode ova teška vremena. Već smo osigurali rad vrtića tako što će grad osigurati da tete u vtićima dobiju plaće te da spremno dočekaju djecu kad ova kriza prođe tako da roditelji ne moraju snositi troškove vrtića i produženog boravka sve dok su djeca doma. Istovremeno se pripremamo i na potencijalni udar nezaposlenosti kako bismo ljudima i u takvim okolonostima pomogli kroz socijalna davanja. Zato nam je važno očuvati stabilnost proračuna da može iznijeti sve terete koji slijede. Smanjili smo plaće svim korisnicima proračuna, zaustavili sve investicije osim provođenja eu projekata te očekujemo ćemo moći kao grad preživjeti krizu i biti oslonac građanima i gospodarstvu. Ludbreg je mali grad, ali najveći je onda kada je to potrebno i to je više puta dokazao u svojoj povijesti – poručila je predsjednica stožera Renata Potočnik ujedno i zamjenica gradonačelnika.

Stožer ponovno apelira na građane da proslave rođendana ili bilo kakva druga slavlja u ovom trenutku ostave po strani, vremena za to bit će.

– Sada je najvažnije da budemo strpljivi i savjesni. Na primjeru Kine vidimo da kriza prolazi, ali moramo se ozbiljno uhvatiti u koštac sa situacijom. Svatko od nas može doprinijeti da ova priča traje što kraće. U trgovinama ima svega, nije potrebno gomilati. Ovo nije ni vrijeme za politikanstvo, ideja ima raznih o ukidanju svih davanja, ali moramo misliti i na zdravstvene djelatnike koji u ovom trenu daju sve od sebe, policiju i vojsku koji brinu o sigurnosti, a svi oni zaslužuju primiti plaću za svoj rad. Pozivamo poslodavce da koriste mjere koje im je Vlada omogućila i na taj način pomažu u očuvanju radnih mjesta – poručuje gradonačelnik Dubravko Bilić.

sjever.hr 25.03.2020.

Input your search keywords and press Enter.