Now Reading:
Novi vizualni identitet TZ-a Koprivničko-križevačke županije “Podravina i Prigorje – Paleta doživljaja”
Full Article 4 minutes read

Novi vizualni identitet TZ-a Koprivničko-križevačke županije “Podravina i Prigorje – Paleta doživljaja”

U prostorijama Koprivničko-križevačke županije u utorak, 18. veljače, Turistička zajednica Koprivničko-križevačke županije predstavila je novi vizualni identitet i promidžbene materijale s kojima će se turistička zajednica predstavljati na budućim sajmovima i manifestacijama. Na konferenciji nazočili su župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren, zamjenik župana Darko Sobota, pomoćnica direktorice Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije Kristina Sočev i pročelnik za gospodarstvo, komunalnu djelatnost i poljoprivredu Marijan Štimac.

Uvodnu riječ dao je župan Koren koji je naglasio kako je početak godine dobro vrijeme za ovakvu aktivnost za predstavljanje novog vizuala Županije. “Novi vizualni identitet nazvali smo Podravina i Prigorje – Paleta doživljaja. Uz novi vizualni identitet izradili smo i brošuru Paleta kulture, novu internetsku stranicu Turističke zajednice, te kalendar događanja u 2020. godinu kao i redizajn filma Koprivničko-križevačke županije. U našoj županiji svjesni smo činjenice da imamo određene i potencijale koji su u velikoj mjeri neiskorišteni, ali isto tako i određene nedostatke koji nam onemogućavaju da budemo konkurentni sa nekim drugim županijama u kontinentalnoj Hrvatskoj. To se odnosi prvenstveno na činjenicu da samo jedna od rijetkih županija koja nema toplice”, rekao je župan Koren.

“Podaci nam govore da je kontinentalni turizam u porastu i da je primjetan veći trend potrošnje nego na obali, na kontinentu se potroši 119 eura po danu dok se na obali potroši 94 eura, što je izrazito zanimljiv podatak”, kazao je župan Koren.

“Ono što nastojimo poticati u našoj županiji, u smislu kontinentalnog, ruralnog turizma je turistička infrastruktura, sadržaji kao štu su manifestacije koje su etablirane na našem prostoru, Renesansni festival, Picokijada, Križevačko spravišće i Podravski motivi, te od novijih pripredbi Virovska prkačijada. Projekt na kojem temeljimo određene planove i vizije je projekt revitalizacije Starog dvorca Inke u Rasinji kojeg je županija kupila prošle godine”, izjavio je župan Koren.

“Kada smo osmišljavali slogan i logo vodili smo računa o nazivu naše županija koja ima dva naziva Koprivnica-Križevci, o geografskom položaju, s jedne strane imamo naivu po kojoj smo poznati i koju promoviramo, vjerski turizam, rijeku Dravu i to da je naša županija još uvijek izletnička županija. Druga brošura koju smo izdali je Paleta kulture Podravine i Prigorja u kojoj su nabrojane sve institucije na području županije, od muzeja, galerija, etnografskih zbirki i udruga”, izjavila je pomoćnica direktorice TZ-a Sočev.

“Ove godine je Turistička zajednica prvi puta bila uključena u zajednički projekt Klastera središnje Hrvatske i prvi puta četiri županijske turističke zajednice, Varaždinska, Bjelovarsko-bilogorska i Sisačko-moslavačka, kandidarale su se i realizirale su projekt certificiranja konjičkih turističkih staza i u ovoj prvoj fazi imamo stotinjak kilometara konjičkih turističkih stana u našo županiji”, kazala je Sočev.

Ukupni troškovi izrade vizualnog identiteta Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije uz izradu brošura iznosili su 42 tisuće kuna, od čega je 80% sufinancirano sredstvima Hrvatske turističke zajednice.

m.sopek/sjever.hr 18.02.2020.

Input your search keywords and press Enter.