Now Reading:
Ova će zanimanja u 2020. godini biti najtraženija u Hrvatskoj – pogledajte i kolike su plaće
Full Article 3 minutes read

Ova će zanimanja u 2020. godini biti najtraženija u Hrvatskoj – pogledajte i kolike su plaće

eračun

Iako je prošle godine otvoreno gotovo tisuću tvrtki manje u odnosu na 2018. godinu. Nova godina donosi nove prilike, okreće nove stranice, a Dnevnik Nove TV donosi zanimanja koja možda ne jamče uspjeh, ali mu sigurno povećavaju vjerojatnost.

-Što se tiče najtraženijih zanimanja tu i dalje ostaju sva ona vezana uz development, odnosno, popularno zvano programiranje. Pritom mislim da se događa pomak da se, od onoga generalnoga developmenta, razvoja programiranja, ide u par smjerova koji će biti naglašeniji, a to je prije svega umjetna inteligencija – smatra Ante Magzan, direkor poduzetničkog inkubatora.
Umjetna inteligencija koristi se u raznim područjima – medicina, glazba, prodaja, fotografija, za razna istraživanja, no usmjeriti se možete i u druge jednako profitabilne sfere.

Pomoć pri upravljanju financijama, poslovi vezani uz bicikle, mali kućanski poslovi, dostava darova i dnevna skrb zanimanja su zanimanja za koje se prognozira velika potražnja.
-Ako radimo pregled nečeg što bi moglo biti od koristi za razvoj poduzetničkih ideja i pretakanje u poduzetničke projekte za ovu godinu izdvojila bih primjerice financijsko savjetovanje, pa bih izdvojila mogućnosti konzultantske usluge istraživanja tržišta, sve vrste čišćenja – ili za privatne ili za pravne subjekte, tu je dakako i dnevna skrb osobama treće životne dobi, djelatnosti vezane uz biciklizam – kaže Sanela Dropulić, futurologinja poduzetništva, a prenosi Dnevnik.hr.
Novinari su istražili upravo spomenuta zanimanja i došli do sljedećih informacija: prosječna plaća financijskog savjetnika iznosi 6100 kuna, konzultanata oko 8000, čistača 3500, a njegovatelja 4000 kuna.

Zajednički nazivnik ovih zanimanja osim deficita jest, kaže Sanela Dropulić, uslužna djelatnost.
-Na koncu, i naš je turizam, koji je uzdanica domaćeg BDP-a, uslužna djelatnost pa, primjerice, kada spominjemo jednu od djelatnosti koja će se razvijati u 2020., kao što je sve vezano uz bicikliranje i biciklizam, opet je na posredan način vezano uz turističku djelatnost – navodi Dropulić.

Digitalni marketing zamjenjuje onaj tradicionalni, prodavače samoposlužne blagajne, a odlazak u bankovne poslovnice bankomati. Pitanje koje se postavlja jest koja zanimanja ostaju? Hoćemo li uopće imati koga da nam napravi jelo ili će i to biti posao informatičkih tehnologija?
-Za društvo ne bi bilo dobro da svi rade jednu te istu stvar. Da bi društvo funkcioniralo mora imati različite ljude na različitim stvarima. Ima developera koji super peku kruh, ali teško bi ih bilo staviti u tu situaciju. Naravno da će postojati potreba i za drugim stvarima, ali ovo je nešto što je deficitarno, što raste, raste potražnja – dodaje Magzan.

Cijeli članak pročitajte ovdje

www.sjever.hr/novatv

03.02.2020.

Input your search keywords and press Enter.