Now Reading:
Pokušali ih zainteresirati da jednog dana postanu učitelji
Full Article 2 minutes read

Pokušali ih zainteresirati da jednog dana postanu učitelji

Kako bi učenici koji svoje buduće zanimanje vide u području učiteljske ili odgojiteljske profesije mogli steći iskustveni uvid u odgojiteljski studij, u učiteljski studij te učiteljski studij s engleskim jezikom, Odsjek Učiteljskog fakulteta u Čakovcu organizirao je Dan otvorenih vrata.

Učenici su imali priliku upoznati nastavnike, voditelje, fakultet i studijske programe, saznati iz prve ruke sve što ih zanima glede studija koje nudi Odsjek u Čakovcu, sjesti u studentske klupe i upoznati različite sadržaje iz područja studija te razgledati knjižnicu, učionice, multimedijske i informatičke praktikume, studentski boravak i menzu. Mogli su tom prilikom i razgovarati sa studentima i nastavnicima te u interakciji sa studentima viših godina doznati što se na ovom studiju može naučiti i kako studij izgleda iz studentske perspektive. Učenici su upoznali inftarstrukturne mogućnosti fakulteta te posjetili zanimljive radionice iz različitih područja odgoja i obrazovanja.

Maturanti različitih srednjih škola (kako gimnazija tako i strukovnih) iz više gradova i županija koje gravitiraju čakovečkom Odsjeku Učiteljskog fakulteta (primjerice Varaždina, Zaboka, Zlatara, Koprivnice) odazvali su se na Dan otvorenih vrata te u razgovoru s prodekanicom, pročelnikom, studentima i profesorima kao i kroz različite radionice upoznali se sa svim pojedinostima koje se tiču studija za odgojitelje, učitelje te učitelje s engleskim jezikom koji čakovečki Odsjek od sljedeće akademske godine opet organizira.

Na završetku Dana otvorenih vrata, kako je istaknula prodekanica Odsjeka prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić, posjetitelji su iskazali zadovoljstvo što su imali prilike iz prve ruke i kroz zanimljive sadržaje saznati što ih to sve čeka na Odsjeku Učiteljskog fakulteta u Čakovcu, dakako nakon što polože državnu maturu.

www.sjever.hr

24.01.2020.

Input your search keywords and press Enter.