Now Reading:
MEĐIMURSKA ŽUPANIJA: strateški ciljevi razvoja turizma – enogastronomija, turizam kroz sva četiri godišnja doba, zdravstveni-wellness turizam, kreativni turizam
Full Article 3 minutes read

MEĐIMURSKA ŽUPANIJA: strateški ciljevi razvoja turizma – enogastronomija, turizam kroz sva četiri godišnja doba, zdravstveni-wellness turizam, kreativni turizam

medjimurje turizam

Međimurska županija j najuspješnija destinacija kontinentalne Hrvatske koja je koja je lani i na Danima hrvatskog turizma proglašena najuspješnijom destinacijom kontinentalne Hrvatske.

„Ulaganjem u projekte u turizmu, interpretacijske centre, muzeje, biciklističke staze, vidikovce, ali svakodnevnim predanim radom, postali smo doista prepoznatljiva destinacija a ovime je to potvrdila i struka. Trudit ćemo se i dalje te biti još bolji“, rekao je  predsjednik Turističke zajednice Međimurske županije, župan Matija Posavec.

posavec

Međimurska županija već osmu godinu provodi projekt dodjele bespovratnih turističkih potpora  gdje je dosad uloženo više od 2 milijuna kuna, a rezultat čega su 84 nova turistička proizvoda na tržištu. Proširenjem postojeće turističke ponude, aktiviranjem neiskorištenih turističkih potencijala, samo su neki od segmenata koji se kontinuirano oplemenjuju, a povećanje broja turista u prvom dijelu godine od 7%, odnosno 39.060 dolazaka gostiju potvrda je raznolikog turizma Međimurja, popularnog naziva turizam kroz četiri godišnja doba.

„Županija je donijela Strateški marketing plan turizma koji provodi. Neki od strateških ciljeva razvoja turizma Međimurske županije su enogastronomija, turizam kroz sva četiri godišnja doba, zdravstveni – wellness turizam i kreativni turizam- napomenula je zamjenica župana Sandra Herman. 

Međimurska županija ima bogatu povijest, manifestacije za različite dobne skupine, a brojni novi projekti, vidikovci, manifestacije zasigurno će privući i neke nove goste. 

„Međimurska županija želi biti održiva turistička destinacija, to pokazuje statistika, ali i to što radimo. Nadam se da će upravo ovakav pristup pridonijeti  još većem broju gostiju u kojima bi se probudile pozitivne emocije i  tzv. „storytelling“ koji u današnje vrijeme privlači i dovodi sve veći broj turista. Samo s pozitivnim emocijama i lijepim sjećanjima na mjesto, lokaciju i ono što su doživjeli u Međimurju tijekom svog boravka, sretni i zadovoljni turisti prenijet će svojim prijateljima, kolegama, obiteljima našu, međimursku priču. Nadam se da će tada poželjeti i osobno doživjeti sve ono najbolje što Međimurje nudi…“,  istaknuo je Posavec.

www.sjever.hr/zupan.hr 15.01.2020.

Input your search keywords and press Enter.